Gå til innhold

Trist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt over to uker siden det ble slutt med meg og min tidligere samboer. Han har sett gutten en gang etter det å han sitter å sier hvor mye han savner gutten sin. spurte i går om han kunne passe han i helgen (har ikke vært til mekling ennda), men neida. Han skulle jobbe han. han setter jobben fremfor gutten. han kommer til å angre seg så jævlig, det vet jeg. Han jobber,jobber og jobber. det gjorde han når vi var sammen å. Fatter ikke at det går an. Foreldrene til han å, null interessert i å se gutten. har sagt til han at han må bare si til sin mor og far at de bare må ringe meg visst de vil se barnebarnet sitt, men nei. ikke et knust fra noen av dem. Han har sikkert ikke sagt det til dem. Han er jo redd dem allerede, skriker når vi/jeg drar visst de skal passe han. så det blir morsomt å se hvordan han reagerer nå. Han komme ikke til å bli kjent med dem i det hele tatt. nå er han mere varsom for fremmede. men men. ikke jeg som taper på det :) Han som går glipp av verdens snilleste gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de klarer det sier bare jeg...

Hadde ALDRI klart å holde meg unna sønnen min hvis det hadde blitt slutt mellom meg og sambo. Men hans tap!

Skrevet

Ja, jeg vet. Jeg driter i det, men synes så synd på gutten som kanskje ikke blir helt kjent med pappa`n sin. Han får se selv hvor dum han har vært når gutten skriker å ikke vil til pappa liksom. han har jo blitt en liten mammadalt da til min store fornøyelse ;)

Skrevet

Akkurat sånn er faren til gutten min også, å hele familien hans.. Jeg prøver å prøver, men nå har jeg gitt opp. Det er bare jobb, jobb, jobb og fest, fest, fest..

Han også satt/sitter å gråter å sier hvor mye han savner gutten vår. Men han gjør jo ikke noe med det. Han spiller bare på samvittigheten min har jeg skjønt. Bare skuespill fra ende til annen!

De skjønner ikke hva de gjør, å hva de går glipp av. Sant som du sier at vi taper ikke noe på det. Men barna gjør jo det. De tar jo fra dem muligheten til å ha en pappa. Det er selvfølgelig ikke ønskelig at de skal ha en pappa som ikke vil ha dem.. Men allikevel.. Det er et tap for barna også.. =(

Trist er det ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...