Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 med msb og vi har shoppet og kost oss:-) Vi har handlet oss klær, så nå må vi snart ha dibbefest igjen altså:-) Bare så dere vet det!!! Og vi fant raskt ut at å spise lunsj, stjeler såpass mye av skravletiden vår at vi bør egentlig holde oss til supper, som sklir raskt ned og ikke trenger å tygges;-DDD
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Åhhh , jeg blir så misunnelig på at dere kan møtes, bor så langt borte jeg.. Kos å høre at dere har hatt en flott dag sammen .0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Ja vi er heldige! Og så er det jo kjempekoselig å møte dere andre når jeg er på tur:-) Men den sjokobomben altså.............jeg glemmer den aldri....Valaker bakeri......tenk å få tak i oppskriften på den du;-)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Fikk aldri sett den sjokobomben jeg, men jeg skal jaggu se etter den neste gang jeg er der, men f....jeg kan ikke spise sjokolade jeg... Det glemmer jeg hele tiden :0( Nå fikk jeg lyst på kake, kanskje jeg skal smelle sammen en suksess terte, for DET er jo så bra for kiloa, hehehehe...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Ja visst, har vi kost oss:o) Og det er alltid lilke hyggelig å se ditt blide åsyn:o) Jeg imponeres av pågangsmotet og positiviteten din selv når det butter...... Ja lunsj er oppskrytt, må jo liksom være stille en stund da, det går jo ikke.. Men du, det bakeriet hadde mye fint da......Kanskje ikke butikken for diabetikere;-) Men for meg var det mye som fristet.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Dere to unner jeg kos og shopping av hele mitt hjerte =) Å noe sier meg at dere hadde det veldig gøy å.
Gummelillan Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Oj, så gøy kan jeg tenke meg! Synes dere er spreke begge to. Selv har jeg sittet i ledermøte med budsjettdiskusjoner i to døgn i strekk... Hm, vet at jeg skal være glad jeg er frisk og rask, men av og til høres det ut som det kunne vært litt stas å ta en dag fri, ja. Vet hvem jeg skal ringe neste gang jeg tar en fridag ;-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Ja det hadde vært koselig Gummis:-) Vi er fleksible og er med på det meste vi:-) Jeg har fått beskjed av legen og homeopaten å bruke masse tid på hyggelige ting med mennesker som har gode energier og det gjør jeg til fulle:-) Livet er ganske fint nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå