Gå til innhold

Da har jeg..


Mamman til Ovedie

Anbefalte innlegg

svelget stoltheten min og trukket meg ut fra arbeidslivet for en stund.. 3 uker igjen til permisjon starter. Men bekkenløsning og kvalme, samt noe bekymring, gjør at jeg nå legger inn årene og sykemelder meg fullt.. Da er det bare å komme seg i det kreative hjørnet og få dagene til å gå..

 

Tips om tidsfordriv mottas med STOOOR takk :-)

 

Psst.. Blir nok en ivrig debattant her inne fremover nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sier du at du har svelget stolheten din ved å sykemelde deg? Som du selv sier så er det reelle grunner til at du slutter å jobbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er reelle grunner.. Det er ikke sykdom, bare symptomer på at kroppen min er frisk nok til å bære fram ett barn.. Å svelge stoltheten vil si at arbeidsmoralen er så høy at jeg går på jobb så lenge jeg klarer å stå oppreist. Da er det ikke lett og legge inn årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ovedie.

 

Skjønner godt hva du mener. Er ca tre uker til min permisjon begynner og, og jeg måtte kaste håndkleet forrige fredag.. Sleit en del med tanken på at jeg måtte gi meg, men går bedre nå.. Skulle gjerne vært på jobb, men er viktigere ting som skje i livet mitt/vårt nå :)

 

Jeg holder på å selge huset mitt, og bygger samtidig nytt, så er nok å finne på for meg fremover :) I tillegg ligger jeg en del på sofaen og får med meg en del dårlige såpe serier, så sånn går no dagane :)

 

Prøv å kose deg i disse ukene, for blir tidsnok travelt :)

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har dagene fulle med å både selge og bygge nytt hus.. Hehe.. Har nok i massevis nå med å holde orden i dette huset :-) Pusler nå litt med å få ferdig barnerommet. Heldigvis bare småtteri som gjenstår. Etter det begynner jeg å vaske småklærne. Og da blir det spennende å se hvor mye vi har av hver størrelse. Kan bli en overraskelse det.

 

Prøver å nyte dagene.. Men med kvalme hver eneste formiddag og bekkenløsning så starter ikke dagen ordentlig før i 14 tiden selv om jeg står opp kl 0900 :-( Formiddagen går til å konsentrere seg om å ikke bli forkvalm. Kaster opp om jeg sovner :-(

 

Heldigvis bare 41 dager igjen til termin.. Da forsvinner i allefall kvalmen og alt det som var ille i svangerskapet er glemt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...