Herkules Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Etter en tøff helg og at jeg har funnet ut at jeg ikke tåler noe som helst uten å begynne å grine så har vi ordnet oss barnevakt etter jobbi dag Vi skal kose oss på kino og ta det helt med ro noen timer mens svigers har gutten vår Nå sitter jeg på jobb og er nesten på gråten for at jeg ikke skal hjem å møte solstrålen min!! Hallo jeg har vel aldri hatt separasjonsangst før vel. Jeg har bare godt av en ettermiddag uten barn og vi mannen min og jeg har godt av litt tid sammen Vi har en gutt som legger seg sent så det er ikke mye voksentid ellers Var på gråten i hele helgen bla fordi jeg hadde fått så lite penger fra nav Det viste seg å være feil men det gikk vist inn på meg gitt:) Huff huff ikke lett å holde hode over vann og smile til verden nei Nå går jeg snart og koser meg på kino
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hehe, kos deg med god samvittighet i kveld og gi sønnen din en stor nattakos når du kommer hjem Han har det godt av at mor har det godt! Vet hvordan du har det;) Tårene sitter veldig løst her og, de minste ting gjør at de pipler frem og jeg får klump i halsen.. hehe, får vel være glad det snart er over!
*tornerose* Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Kjenner meg virkelig igjen i det du skriver, er veldig hormonell for tiden jeg også.... gråter for den minste ting og hisser meg opp for så å si bagateller :-/....... Utrolig følsom...!!!!! MEN trøster meg med at dette går over, hadde forresten en utblåsning på min mor i dag, ikke noe kjekt i det hele tatt, hun sier at det er så ulikt meg og det er det også..... Uansett kos dere på kino med god samvittighet :-)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hehe, kjenner meg veldig igjen... begynte å stortute fordi mannen min spurte om jeg kunne dra alene for å hente barna våre i barnehagen... noe jeg gjør ofte, og som ikke er noe stress, men i dag var jeg visst ikke helt innstillt på det. Merker at hormonene jober på spreng for tiden, har kanskje noe med at det bare er ca to uker igjen. Ikke vet jeg, men føler meg helt rar..hehe. Så du er ikke alene. Kos deg i kveld du! Dere har godt av en voksenkveld sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå