Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har den siste mnd begynt å merke kynnere. Er oppe noen ganger om natta på do, og merker da at magen stort sett bestandig er steinhard, og at det er kynnere. Jobber livmora mer om natta når man er i ro? Noen som også har merket at kynnerne tar seg opp om natta?
Bare meg... Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ja, det er rart med det! Synes også at kynnerne kan være verre om natta innimellom. Kan vel kanskje ha noe med et de inni magen beveger seg mer når vi er helt i ro kanskje? Det er jo mange fødsler som starter på natta og. Hmm...har ikke noe bedre svar, kanskje noen andre vet no mer, men du er i hvert fall ikke alene!
Blåbærpai Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Samme her! Vet ikke hvorfor jeg heller, men kjenner meg igjen iallefall..
tesseliten Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ja sånn har jeg det også, magen er mye vond om natta, og det er ikke veldig godt å reise seg å gå på do hele tiden heller.. :/
Lillepusen-78 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Godt det er flere. Har lurt litt på dette jeg også. Synes magen min er stram hele natten, og blir mykere litt etter at jeg har stått opp. Snur meg mye om natten og er på do hundre ganger, så kan jo ha med det å gjøre. Dessuten 5 dager til termin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå