Thea Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Str 92 eller 98. Ser at Polarn og Pyret har men synes grønnfargen var litt knallsk.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg synest troll var ganske unisex. De var rød eller blå Har jente, men kunne godt tatt den i blå. Synest den røde passet godt til gutt også jeg. Tror ikke de tenkte rød-jente og blå-gutt da de laget de?
Thea Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Hadde Troll i vinter (str 86) men den var rød og rosa. Men kanskje de større str har andre farger??
ALIICE Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ticket har fantastisk fine unisex farger! Bla nydelig grønn, brun, turkis og sort! I tillegg har de en sånn fin pelskant på hetta:) Hadde ticket i fjor og skal ha det i år også
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Vi kjøpte Ticket2heaven dress i fjor fordi det var den eneste ensfargede dressen jeg fant i området her. Knallbra dress. Snuppa fikk forøvrig grønn dress som ble stæsja opp med rosa lue, rosa votter og rosa sko. Planen er at lillebror skal arvedress om den overlever en sesong til.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Det er forskjell på Troll Classic og de andre vinterdressene. Classig har uttagbart ullfor og denne er i rød eller blå. Veldig fine farger. Har den mørkeblå selv til Tåkegutten, men han kunne fint hatt rød.
Sylteflesk Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Vi har ensfarget svart Reimadress til dattera vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå