Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i rekkehusleilighet, 2 etg uten hage.

Passer oss fint, for jammen har det vært mye styr og bråk rundt de små hageflekkene!

Alt er helt nytt, ferdig bygd i mai.

Ca 1 time uten for Oslo :) Også har vi mine foreldre bare 5 min unna, med stor hage og litt dyr :)

Skrevet

Rekkehus, endeleilighet i 3 etasjer. Stor terrasse og felles hage med naboene. Og så har vi kjempekoselige naboer på alle kanter:-) Bor utenfor Oslo.

Skrevet

Bor i enebolig140 kvm.Med stor hage.Trives kjempe godt:)

Skrevet

Tomannsbolig nå...tenker å kjøpe enebolig om et par år!:)

Skrevet

Enebolig 360 kvm med hage rundt.

Skrevet

Leier enebolig.. ca 120 kvm med ekstrarom på loftet.. Stor hage og gartner ;P Utleier fikset bed og sånn i sommer da jeg var så dårlig :) Skal kjøpe egen enebolig i vinter..

Skrevet

Vi er to voksne, og to små barn, nr 3 på vei. Vi bor i stor 3-roms leilighet (to store soverom), sentralt i byen. Nær parker, fin bakgård, og egen ballkong! Kunne ikke bodd bedre. Sentralt til alt, og trenger ikke engang bil.

Skrevet

Bor i et stort hus og elsker at det er så masse plass:)

MEn føler at jeg ikke gjør annet enn å gå og vaske!

Skrevet

hus med stor hage, bor rett ved veien da og rett ved ett stup så må ordne gjerde til sommeren igjen... :s bodd i hus ett års tid, før det bodde vi i leilighet :-)

Skrevet

To-roms på ca. 45 kvm. Stort nok for to store, én liten og noen firbente :-)

Skrevet

leilighet i rekkehus :) en ca 60 kvm 4-roms i Oslo

er 4 leiligheter i hver "oppgang". Vi bor i 2 etg, med veranda på ene siden og hageflekk foran huset. Stotrives!!! er meg og sønnen min som bor her.

Skrevet

I en enebolig på 250 kvm med hage og dobbeltgarasje.

Skrevet

Lite, koselig eldre hus på landet med stor hage :) Litt jobb er det siden vi aldri vil bli helt ferdige med å pusse opp, fikse i hagen, bygge diverse osv, når vi er ferdig med et prosjekt så er det et nytt, og når vi har nådd rundt så er det på nytt igjen med å pusseopp/ vedlikeholde det vi starta på....men heldigvis liker vi å holde på litt ;-)

Skrevet

Bor midt i ei bygd,ikke nok med det leier av kommunen og bor i samme hus som t.kontor,sos kont og barne vernet.Ikke morro men var det eneste sentrale som var ledig ,driver å bygger men tar tid ,så bor i en ikke så stor leilighet ,med senga på stua huff.Venter på bedre tider.Hadde det ikke vært for alle nysjerrige F---- her så hadde det vært ok her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...