Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Vi bor i rekkehusleilighet, 2 etg uten hage. Passer oss fint, for jammen har det vært mye styr og bråk rundt de små hageflekkene! Alt er helt nytt, ferdig bygd i mai. Ca 1 time uten for Oslo Også har vi mine foreldre bare 5 min unna, med stor hage og litt dyr
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Rekkehus, endeleilighet i 3 etasjer. Stor terrasse og felles hage med naboene. Og så har vi kjempekoselige naboer på alle kanter:-) Bor utenfor Oslo.
casandra1980 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Bor i enebolig140 kvm.Med stor hage.Trives kjempe godt:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Tomannsbolig nå...tenker å kjøpe enebolig om et par år!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Enebolig 360 kvm med hage rundt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Leier enebolig.. ca 120 kvm med ekstrarom på loftet.. Stor hage og gartner ;P Utleier fikset bed og sånn i sommer da jeg var så dårlig Skal kjøpe egen enebolig i vinter..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Vi er to voksne, og to små barn, nr 3 på vei. Vi bor i stor 3-roms leilighet (to store soverom), sentralt i byen. Nær parker, fin bakgård, og egen ballkong! Kunne ikke bodd bedre. Sentralt til alt, og trenger ikke engang bil.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Bor i et stort hus og elsker at det er så masse plass:) MEn føler at jeg ikke gjør annet enn å gå og vaske!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 hus med stor hage, bor rett ved veien da og rett ved ett stup så må ordne gjerde til sommeren igjen... :s bodd i hus ett års tid, før det bodde vi i leilighet :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 To-roms på ca. 45 kvm. Stort nok for to store, én liten og noen firbente :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 leilighet i rekkehus en ca 60 kvm 4-roms i Oslo er 4 leiligheter i hver "oppgang". Vi bor i 2 etg, med veranda på ene siden og hageflekk foran huset. Stotrives!!! er meg og sønnen min som bor her.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 I en enebolig på 250 kvm med hage og dobbeltgarasje.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Lite, koselig eldre hus på landet med stor hage Litt jobb er det siden vi aldri vil bli helt ferdige med å pusse opp, fikse i hagen, bygge diverse osv, når vi er ferdig med et prosjekt så er det et nytt, og når vi har nådd rundt så er det på nytt igjen med å pusseopp/ vedlikeholde det vi starta på....men heldigvis liker vi å holde på litt ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Bor midt i ei bygd,ikke nok med det leier av kommunen og bor i samme hus som t.kontor,sos kont og barne vernet.Ikke morro men var det eneste sentrale som var ledig ,driver å bygger men tar tid ,så bor i en ikke så stor leilighet ,med senga på stua huff.Venter på bedre tider.Hadde det ikke vært for alle nysjerrige F---- her så hadde det vært ok her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå