monebj - 111008 <3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er dritt lei av både fasongen og fargen på håret, og det hjelper ikke akkurat med de kvisene som popper ut i tide og utide.. Noen som har bra forslag til hva man kan gjøre for å føle seg litt mer fresh om dagen? Som helst ikke koster aaalt for mye.. Men tar i mot alle tips!
Trollkatt Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Håret må du vel ta med til frisøren, men resten kan du gjøre noe med selv Ta deg en tur på Vita, f.eks. Der har de ansiktsmasker i porsjonspakninger til 20 kroner eller noe sånt. Kjøp en peeling til kroppen og fuktighetskrem med litt selvbrunereffekt. Ta med deg en pakke fotsalt med det samme, så kan du jo sette deg ned med fotbad og ansiktsmaske, og kjøre en runde i dusjen med kroppspeeling til slutt. Kan jo farge håret hjemme og, før eller etter en stuss hos frisøren. Og mens du er innom butikken, kan du jo kjøpe med deg en bitteliten neglelakk og en lip gloss eller noe, så du kan gjøre deg pen til slutt. Trenger ikke være dyrt i det hele tatt Liker Vita godt, siden de har små neglelakker, porsjonspakker og ofte mange gode tilbud.
babygullz <3 vilde Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Nå vet ikke jeg hvilken farge og frisyre du har... så d blir jo ikke bare å "anbefale" noe...men har du lyst hår, putt i noen mørkere, gjerne gylne striper..har du mørkt hår, putt i masse masse lyse striper(gjerne annenhver) Bob er visst "in" nå.. kanskje du passer d? Selv hadde jeg langt hår som MÅTTE klippes pga d var slitt, så jeg klippet d veeeldig masse opp, beholdt lengden da, men fikk en helt ny sveis:) Ta deg et fotbad(d hjelper helt utrolig masse på hele kroppen!!) sitt med føttene i en bøtte/balje varmt vann med grønnsåpe i!! (bena blir bare såååå myke og gode og du føler alle muskler i kroppen løses opp også!) eller du kan spandere på deg mintolje/eucalyptus å ha i fotbadet. etterpå kan du jo også file fotsålene, hvis du har behov for d, eller hvis du rekker ned=p Hvis du har en mann som kan gi deg massasje, utnytt d;) Gå til frisør/hudppleier å napp og farge øyenbryn og vipper(koster fra 150kr og oppover) Å gå til frisøren å bare vaske håret og få en kur er også digg! Kjøp deg nytt lekkert undertøy! gjør susen! (d samme gjør også nye sko, en veske, eller en parfyme=)=)=) Ta 10-20 minutter i den største og dyreste solariumen du finner(tid etter hvilken hudtype du har seff. pass på å ikke bli brent!) du føler deg fresh og mer opplagt etterpå! gå i svømmehall eller en tur ute i skog og mark:)
monebj - 111008 <3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Så lure dere er! Hadde sikkert tatt litt tid før jeg kom på dette, med alle hormonene som virrer rundt Men disse tipsa skal jeg jaggu prøve.. Bare en ting.. Åssen er det med å farge håret når man er gravid? Har hørt at man ikke skal gjøre det, men er ikke helt sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå