anonymmmm Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Dere BIM damer vet jo det meste..;)hehe.. men jeg lurte på en ting.. i følge denne: Syklus 1 Første dag i siste menstruasjon: 10.08.2008 Min fruktbare periode: 21.08.2008 - 26.08.2008 Eggløsningen finner sted: 24.08.2008 Termin: 19.05.2009 Så er jeg jo fruktbar fra 21 - 26.. men den 27 så hadde jeg en liten blødning.. Kan dette være en festelsesblødning? jeg har andre symptomer også.. men det er liksom dette jg lurer mest på:*)
Mikkemafian Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det kan være en festeblødning, det kan være en blødning under el, som gjør at du er ekstra fruktbar akkurat da. Det er vanskelig å si, når vi ikke helt vet når nøyaktig eggløsningen var... Kalkulatoren er ikke helt sikker.. Du kan ha forskyvninger i syklusen. Så jeg vil nok komme med følgende visdomsord: du må nok vente og se... Kjipt men sant:)
anonymmmm Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Ja.. jeg tror alrdi jeg har ventet så masse som denne gangen.. har en følelse på at jeg er det bare.. hmm.. men jeg må nok vente.. testet negativt i dag så.. men den kan jo bli positiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå