Piri Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg er snart 32-32 i bukser! Flaut å være like brei som lang.....Men jeg gidder rett og slett ikke bevege meg. så da så jeg denne på tv en dag. http://www.tvins.com/no/products/abtronic/abtronic.php
Sivalur Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Kan jeg umulig tenke meg. Det som funker er å spise sunt og bevege seg. Så da må du nok til pers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå