UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Minste her ville ikke ha sutt, men har funnet tommelen - og akkurat nå fungerer det supert, han roer seg jo så fint selv! Sovner både titt og ofte også...nå ligger han på lekematta og sover...igjen! Hehe! Skjønner jo at det kanskje ikke er det lureste, men kan jo ikke kappe av han tommelen heller! Prøvde å få han til å ta sutt lenge, men det nytta ikke.
SusieQ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hvor gammel er han? Har ei lita her som heller ikke er noe interessert i sutt. Hun spiser på hendene sine hele tida og jeg lurer på hvor lang tid det tar før hun finner tommelen. Jeg har kjøpt en sutteklut som jeg håper hun vil bruke i stedet for, men som helsesøstra mi sier "det er lettere å fikse en barnemunn enn ett barnesinn".
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Han er 3,5 mnd`er nå. Var ca en måned siden at han fant tommelen.
SusieQ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jenta mi er også så gammel Kanskje hun ikke blir interessert i tommelen... *håpe*
prekæs Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Noe mer nuddelig da. Enn en baby med tommelen i munn:) Min eldste brukte også tommelen. Veldig kjekt synes jeg.
Piri Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jenta mi tottet og puska seg i håret allerede i magen. Så det på ultralyd. Fortsatte med det etter hun ble født. Har prøvd å få henne til å slutte men hun driver på enda. Ho blir 15 om 2 mnd. I går fikk faktisk typen hennes se et bilde av henne med totten i munnen. Kanskje det får henne til å slutte???
prekæs Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Vel. Kanskje hun holder seg unna røyken;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå