lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Og jeg er ikke frisk... Håper det ikke blir like ille som det var i går kveld, for da var det ille. Har styrt og bakt og ryddet her i dag, nå har jeg meg en velfortjent hvil, og det trengte jeg virkelig. Tror det er influensa jeg har, men håper det ikke er det, og at jeg er frisk snart.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 uff da, uheldig med dagen.... Du får ha lykke til med selskapet og helsa.....:!! )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Du får trøste deg med at det neppe er influensa dersom du har styrt og bakt og ryddet. De to gangene i livet jeg har hatt influense har jeg ikke kunnet stå på beina for å frakte meg selv til badet engag. Influensaen har vel ikke kommet til Norge enda i år heller... Men man kan føle seg ganske uggen av en forkjølelse også! Lykke til, du er vel i gang med selskapet allerede tenker jeg.
yasmina Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Huff da... Haaper det gikk greit alikevel og at du snart blir bedre !
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Takk;) Jeg holdt med frisk heldigvis. Gikk utrolig bra i dag. Var bare 10-12 som kom(heldigvis). Det inntrykket jeg har nå er at det blir bare enklere å ha barneselskap etterhvert som ungene blir eldre. Trodde liksom 8 års dag skulle være noe av det værste. Men de var utrolig rolige, det trengs nesten ikke støvsuges etter at de har sittet i stua å spist kake, og i kjelleren og spist pizza. Duken som samboern kviet seg for å legge på bordet til ungene trengs bare ristes litt, så er den like ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå