Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg sendte signert gjeldsbrev tilbake torsdag,forrige uke. hvor lang tid tar det sånn ca før det står på mine sider at de har motatt gjeldsbrev,og pengene blir utbet?? noen med erfaring????
lille spira Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det lurer jeg også på Sendte det inn på torsdag jeg også - så håper pengene kommer snart.. Men jeg skjønner ikkehvorfor jeg ikke har fått noen pinkode til mine sider!? Det står ingenting på brevet som kom med gjeldsbrevet...!? hehe..
Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Man kan bestille sånn pin kode på hjemmesidene til lånekassen,så får man pin koden i posten noen dager senere. ). Skal melde tilbake når det står på mine sider at de har motatt gjeldsbrev,regner jo med at ditt også blir utbet i den tiden som mitt:)
scoobydo Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 tar ca 1-2 dager etter at de har registrert at gjeldsbrevet er mottatt hos de Jeg sendte gjeldsbrevet torsdag og fikk pengene tirsdag eller onsdagen etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå