Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Dette er et kjempestort og flaut problem for meg. Det er så plagsomt at jeg av og til må gå fra forelesningene og av og til orker jeg ikke gå på skolen for jeg er så redd for at det skal buldre løs. Det er ikke sånn at det kommer ut, men jeg holder det inne og da buldrer det i mellomhulvet, magen er oppblåst. Huff, hva kan jeg gjøre og hva kan jeg ta? Finnes det en enkel pille som hjelper fort som jeg kan ta hver gang jeg skal på skolen f.eks.?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Analyser kostholdet ditt. Høyst sannsynlig at noe av årsaken ligger i noe du spiser / drikker. Er du sikker på at du tåler f.eks meieriprodukter og melk? Lurt å ikke la det gå for lenge mellom måltidene også (spise litt hver tredje / fjerde time). Regelmessig og sunn livsstil pleier å hjelpe. Nok søvn, mosjon og ikke for mye stress. Lykke til.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 gå til legen, tror det er veldig enkelt problem.. Så en dokumentar på tv for litt siden med folk som har problemer med mye promping osv... Mange som nesten ikke hadde noe sosialt liv pga det... :-/
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Prøv kaneltabletter. Fåes på helsekost. Evt bare kanel. Google det og les, det skal hjelpe mot luft i tarmene. Jeg holder på med en kanel'kur' nå, tar 4 tabletter daglig og er ca halvveis (skal ta ferdig glasset, 25 dager totalt). Det står at man bør merke bedring etter 20 dager, jeg har nå tatt i 10-12 dager og synes det er blitt mye bedre allerede. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå