monika 3+1 i magen:) Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 da jeg fikk første jenta låg jeg på sykehuset i 4 dager. de sa det var vanligst å være i 3, men at en kunne være 4 dager visst en ville. nå skal jeg ha nr 2, og lurer på om jeg kan være i 4dager denna gangen også? vil liksom komme meg mest ulig før jeg skal hjem til hus og mann og jentungen som da er nesten 2 år.. noen som vet noe om dette? hvor lenge skal dere ligge tror dere?
kelly Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Dette lurer jeg også på..er 1gangs, og skulle gjerne ha hatt et par dager på sykehus så man får hentet seg inn.. mannfolket vil ha meg hjem med en gang, selvsagt, men det ser jeg ikke for meg akkurat nå ihvertfall..man er jo garantert dødsliten..
Fjerdemann på vei Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Med nr1 var jeg på sykehuset i to dager. Med nr2 dro jeg hjem etter 1,5 dag, da ble jeg nesten jagd ut. (Eller, de "hintet" hardt om jeg hadde tenkt å dra hjem... På formiddagen kom de og hentet sengen min, for noen andre trengte den... Så da satt jeg på et rom, med ungen i en liten trilleseng, og en pinnestol å sitte på. *auch!* Så da dro jeg...) Hvor lenge jeg ligger denne gangen, er jo umulig å si, føler jeg. Men de er ganske ivrige på å få folk ut fort. Dessuten synes jeg sengene er så vonde at jeg gladelig drar hjem til egen seng. Men det krever selvfølgelig mye av mannen at han tar seg av hjem og barn, slik at jeg faktisk får slappet av, da.
firkløver`n Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 hos meg så var jeg 2 1/2 dag med nr en og dro hjem samme dag som hun ble født og dro hjem med nr 3 dagen etterpå, men jeg hater sykehus og hater de sengene de har. var totalt mørbanket etter å ha ligget en natt siste gang. syns det er mye stress og unødvendig mange å forholde seg til på noen få dager som alle skal oppdatere seg om din situasjon så da vil jeg helst hjem hvor både seng og lyder er kjente. men det er min erfaring og min mening. tror ikke det er noe problem at du ligger 3-4 dager hvis de ikke har mange fødsler på gang, du får sette det i ønskebrevet du tar med deg på sykehuset at du vil gjerne ligge noen dager på barsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå