gutt 08, februar11 høygravid!! Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 i en ukes tid nå har jeg hatt kynnere som går meg på nervene.. jeg går rundt med mens smerter og alt er egentlig bare plagsomt. jeg har våknet opp på natten med så sterke smerter og stikkinger at jeg nesten ikke tør å bevege meg.. noen flere i samme situasjon? er 34+3uker.
ajate *høygravid* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ja jeg har hatt det slik siden lørdag. Forferdelig slitsomt. Jeg har hørt at man kan risikere å føde for tidlig og bør ta det med ro (er i uke 33). Det andre jeg har hørt er at man kan ha en urinveisinfeksjon. Så jeg skal få sjekket dette ved legen. Det er ikke like lett å oppdage at man har det når man er gravid visstnok.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Det med urinveisinfeksjon høres ikke så dumt ut, for jeg merker jeg får masse kynnere når blæra er full og jeg må veldig på do...... så minker kynner aktiviteten seg etterpå.. helt snålt.
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 jeg har også sånn.. men nå er jeg i uke 39+2 da-. så kanskje det er noe som skal skje.. men nå har jeg ventet med det siden fredagen da....så jeg blir bare lei meg når de bare gir opp... jaja... plutslig vondt om natta og vansker med å snu.. både på ryggen og magen i blandt.. er førstegangs og alt er så vansklig å forstå hva det kan være.. uffameiiij..
gutt 08, februar11 høygravid!! Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 jeg skal til jordmor til mandag, men er sikkert lurt å bare levere inn en urinprøve før den tid da i tilfelle.. det er jo ikke heldig med en infeksjon der i når man er gravid.. er første for meg også så masse som er uvant selvfølgelig.. får håpe det setter i gang snart for deg ihvertfall girl 89..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå