Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 ...så jeg får lest på anatomien og satt i gang med oppgaveskrivinga i ernæring... Har noen uker, men greit å få jobba jevnt og trutt i steden for et skippertak av tvilsom kvalitet. Jeg venta jo på det, at de skulle bli sjuke....det hører jo med som de sier, men like forbanna irriterende. *sukk* Det har liten hensikt å lese med ungene rundt meg, siden første del av anatomien er av den karrakter at det er nede på det hersens atom, molekyl nivået.....og jeg er ikke megagira på kjemi og fysikk akkurat....det er nitidig pugging og bearbeiding for å forstå sammenhenger.
Tøysetipp Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Husker også at vi hadde første oppg. i ernæring. Og om atomer og molekyler. Jeg anbefaler deg å kjøpe/leie helse- og sosialbøkene som blir brukt innenfor anatoimlæren de har. Der står det betraktelig mer oversiktelig og sammenfattet. Slik at man virkelig forstår overflaten av innholdet- før man stikker nesa dypere inn i celler, molekyler og atomer. Lykke til- og tvi tvi for at syke unger blir friske!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Ja, det har du rett i, mener jeg skal ha boken i humanbiologi et sted, samt de andre, skal ta en tur til mamma og pappa i dag, mener de ligger der. Kan ikke huske at jeg solgte dem i hvertfall..håper det stemmer. Takk, tror de er på bedringens vei, de krangler litt og herjer....gode tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå