Gå til innhold

hvor mange barn har dere?

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer å få nr 3, men veldig veldig usikker med tanke på når er andre ungen her ferdig med bleie osv og mye lettere og dra på ferie og finne på ting uten å måtte tenke på bleieskift og varme melk og sånn ting. sikkert teite grunner til å ikke få en til men man bør vel være helt sikker først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2, og vi har alltid sagt at 2 er nok.

Men nå som nr 2 er blitt 6 mnd så er jeg jaggu ikke sikker lenger på at jeg er ferdig med dette baby greiene... Så det kan nok hende det blir en liten diskusjon om ca en 1,5 års tid ja :-)

Skrevet

Har 3.....akkurat nå er det nok, men så får tida vise, vi er enda unge og har masser av tid til å produsere flere små vidunder hvis vi kommer på det. Men nå først og fremst utdanning for min del pluss ta oss av de vi har fått.

Dere får veie opp....og husk, det sies at man aldri får et barn for mye....man tilpasser seg etterhvert.

Skrevet

Har 4 barn, så det holder nå. Men veldig glad for at jeg har fått alle sammen. Skulle egentlig ha bare 3..

Skrevet

Har 2 stk:) men tenkte jeg skulle ha 3 før jeg ga meg ja. så nr 3 prøver vi på om en 2-3 års tid kansje:)

Skrevet

Jeg har 2 nå, men vi holder på med 3 mann :)

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

1 barn, og forhåpentligvis snart en spire til=)

Skrevet

Skal vi se.... 1-2-3-4-5. Har 5 barn ja :o)

Skrevet

2 stk

Kanskje om en 4-5 år at det kommer et 3. barn..ikke helt bestemt det der.. og man kan jo ikke bare bestille dem heller..;o)

Skrevet

har 2 + 2 stebarn som er her i ny og ne. det holder i massevis for meg

Skrevet

Vi venter nr 3 i disse dager, og jeg tror det blir stopp etter det. Vi er ikke de yngste på laget lenger...

Vi har fått våre forholdsvis tett, ca 2 år mellom alle 3. Så det blir liksom ikke helt som å starte på "nytt" igjen når sistemann nå snart kommer.

Skrevet

takk for svar:)

er jo redd for om jeg vil orke en til, klarer jeg det? og sånne ting.og økonomisk...

Skrevet

Har tre gutter (7 år, 5 år og 20 måneder), og er nå igang med å prøve på nr. 4. Vi skulle egentlig ha 3, men ettersom vi nå er så godt igang prøver vi en gang til.

Var også litt usikker før vi fikk tredjemann. Da var nr. 2 blitt 3 år, var bleiefri og ganske selvstendig, og så skulle vi utsette oss selv for alt styret med bleier, pupping, nattevåk osv. igjen.. Det var også litt slitsomt når tredjemann var liten baby, men den tida går så fort! Vi vil gjerne ha en liten en til, og nå ser jeg ikke mørkt på det i det hele tatt. Håper jeg blir gravid igjen snart, ønsker ikke så mange år mellom de to minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...