Sirtiella & lille Amalie Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 har fått vit i dag at jeg ikke får rehab.penger lengre enn november! Har vært i behandling, derfor får jeg rehab. Noen som vet hva jeg har krav på unntatt engangs. ? Kan jo ikke dra ut i jobb nå eller rett etter fødselen! Har termin den 15 jan.
Herkules Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Du har lite krav i din situasjon desverre. Jeg vet at noen får fortsette på rhab. penger etter fødsel hvis de fortsetter rehab. opplegget, men man får altså ikke permisjon Så om du har vedtak på at rehab, er ferdig i høst så ser det dårlig ut. Hør med nav for de kjenner din situasjon
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 går an å søke om utvidet rehab tid...inntil 52uker
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 ja jeg vet det men har hatt det i 52 uker i november. Bor sammen me min kjære... Eneste løsningen jeg har kommet på er at vi må flytt fra hverandre og selg huset:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå