Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 1) Kan man fritere kjøttbiter/grønnsaker som er rullet i sånn frityrmasse i en vanlig kokekjele? Altså bare ha vanlig olje i den og koke det? Mener å ha hørt at man ikke bør det... hvordan gjør dere det? 2)Hvordan få wokgrønnsakene sprø, og ikke seige? =)
Gjest det spirer og gror Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 for guds skyld ikke ha olje i kaserollen... da blir det flammehav!!! det lærte jeg på den harde måten....
Gjest det spirer og gror Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 er ikke helt sikker på det med grønnsakene, men kanskje de blir sprøere hvis du steker i litt smør i stedet for olje.... men er langt fra sikker altså...
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Du kan bruke jerngryte. Grønnsakene: Svært høy varme, kort tid.
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Takk for svar, da skal jeg IKKE gjøre det=) hehe, bra jeg ikke har prøvd enda...=P
heiraa Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 2) Høy temperatur og kort steketid - og ikke for mye i panna på en gang, stek litt om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå