Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 hva skjer nå da???noen som har peiling.
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 cb digital graviditetstest altså.jeg trodde jeg nesten var gravid jeg:(
alvilde Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 ta med deg en urinprøve til legen så tar de en test der, så får du vite det sikkert. lykke til
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 vet ikke jeg....var lovlig seint da.tok bare en el test fordi jeg ikke hadde graviditetstest,men løpte å kjøpte en da el-testen ble positiv.har lest at mange tester positivt på el-tester når de er gravid...men.men...får vel hoppe i halmen da. takk for svar.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Dette skjedde med meg i forrige pp. Bare til å hoppe i høyet ja, for det er nok en sen el, vil jeg tro. Jeg fikk ihvertfall mensen 14 dager etter... Lykke til!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Skjønner ingenting.positiv el-test i dag også kl 07.30,etter mye kaffe og vannkl 09.30 like positiv...........???????????tappen er lukket og ingen el-slim.ikm i dager det noe galt med testene QR.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Som sagt, dette skjedde meg meg i forrige pp. Jeg hadde pos. el-test i 3-4 dager! Har du tatt gravi-test i dag? Hihi, håper jo at det ikke er el, men graviditet da! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå