LinnisR83 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Herregud å stolt en mamma kan bli. 28.08.08 kl 12.01 ble jeg mamma til verdens herligste gutt. Takker for alle "gode" stunder her inne
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så mye!! Godt å få det overstått, kan jeg tenke meg=) Lykke til, og kos dere masse=) Dette var jo en koselig nyhet, hvorfor har du lagt det ut på kranglesiden?
Lacey*har fått erta Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer Linn! Nyt tiden
AndreVonDrei Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Grattis, kverrulanten ;-)... Da er det bare å sette seg ned å nyyyte tiden. Hvordan vi skal klare oss på krangle uten ditt blide oppsyn vites ikke ;-p
Bare™ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer, Linn'ern! Kos deg og nyt tiden. Samle opp litt frustrasjon og kast deg i flere diskusjoner underveis- kan være godt innimellom
Maren og snella Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer!!! *litt misunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå