Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Skal bake 3-4 kaker til sammbo sin 30 års dag. Tenker på sukse terte, men trenger tips til flere.
Cyan86 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 jeg er veldig veldig glad i romkake ^^ beste kaka i verden!!
tett og nett Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Firkløverkake.... med mjukt fyll...
Bic&Bac Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Konfektkake Sjokoladekake Iskake Marsipankake er godt men mektig Samme bunn som suksessterte, men med lys sjokoladekrem oppå
Myra Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg får veldig mye skryt for min peanøttkake (eller snickerskake)? Ellers er jo eplekake og is godt. Se inn på detsoteliv.no. Mmmm, mye godt.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 sjokoladekake og krydderkake.... mmmm...
flypapir Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Det MÅ jo bare bli oreokake.. Jeg hadde bursdag for et par uker siden og fikk mannen til å lage denne og den var helt fantastisk nydelig! Både min mor og svigers likte den veldig godt også. Dessuten er den ikke så vanskelig å lage.. Oppskriften ligger på detsoteliv.no
Rosie the riveter Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Tror faktisk det må bli kringle med makronfyll og litt melis-glasur på toppen. Er også veldig glad i gulrot-kake og Ostekake med kiwi Du kan jo prøve å lage Pavlova! Den ser jo skikkelig dekorativ ut. Lykke til :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå