Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 jeg har nettopp født en liten gutt. han var svært ønsket og selvfølgelig høyt elsket av hele familien.Alle forguder han og alle er svært glade på våre vegne.Siden vi var gravide ifjor også.men vi mistet i sen abort. det er bare et problem. Svigermor har aldri likt meg.jeg vet ikke hvorfor.hun har bare alltid holdt meg på god avstand og gjordt det klart mang en gang at hun ikke er så fan av meg. hun har hatet det faktum at jeg ble gravid igjen. og hun har ringt foreldrene mine for å fortelle dem hvor mye hun har imot gravidteten og meg. hun har også ringt til hele slekta si for å gjøre det klinkende klart. slik har hun forsatt.. nå er jo gutten kommet til verden. hun vet det..og hun sa at hun ikke ville besøke oss for å se han. men at min samboer kunne komme med gutten(uten meg) på besøk til henne . så hun fikk se han, nå har samboer gjordt det klart at det er uaktuelt. hun har sett bilde av gutten.hun sa at han var pen.men hun likte ikke de utenlandske trekkene. hun kommer hit denne helga. jeg vil ikke ha henne her. forrige gang hun var på besøk satt hun å kritiserte ALT, i to uker var hun her. da hadde jeg nettopp mista barnet mitt. jeg gruer meg grønn til hun kommer. orker ikke å ha henne på besøk. men føler på samme tid at samboer trenger å ha henne på besøk for å føle at hun bryr seg. siden hun har jobbet imot han hele svangerskapet. noen andre som har en slik dame til svigermor?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Du sier du ikke vet hvorfor, men om jeg tolker det riktig så har du et utseende som ikke er helt Synnøve Solbakken? Når svigermor sier hun ikke liker trekkene han tydeligvis har fra deg er hun en renspikka rasist. Hun høres ut som et skikkelig søppelmenneske, og dere fortjener bedre alle tre. Hev deg over henne, og om hun nevner noe om utenlandske trekk osv, så vær ikke redd for å kalle henne det hun er. Lykke til i helgen:-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Uff, stakkars deg. Jeg håper hun tar til vettet og vokser av seg de rasistiske trekkene sine. Gratulerer så mye med babyen! La ikke svigermor ødlegge gleden over barnet, og det er da et liite godt tegn at hun kom på besøk i det minste. Folk som kritiserer andre bruker hersketeknikker og gjør det for å få seg sev til å føle seg større og andre mindre. Ikke fall for den!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Du kan avtale med din samboer på forhånd at når hun er på besøk hos dere og kritiserer deg eller barnet eller hjemmet dit, kan du bare irettesette henne slik at han er forberedt på det. Har dere invitert dem på besøk eller ville de komme selv? Hvis hun ikke kan oppføre seg, kan du lære henne hvordan det er å oppføre seg når hun er på besøk, uansett om hun liker deg eller ikke. Ikke la henne tråkke deg selv om hun ikke liker deg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 hvorfor ikke be samboeren din irettesette henne viss hun kommer med spydligheter? synes ikke det er din jobb å forsvare deg bare for at du har en mørkere hudfarve.. herregud, jeg er sjokkert over at det enno finnes mennesker som faktisk er rastister. skremmende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå