Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Våkna klokka 6 av min bedre halvdel sitter i senga, men ett språk jeg ikke har hørt fra den kanten på en stund...Ett vræl og ett hyl....Får ut av han at det er 25 minutter til flyet hans går, det er da 25 minutter til fly plassen.. Det eneste jeg rekker og rope er, kjære ikke kjør deg i hel, vær så snill l!!!!! Minstemann våkner og lager leven, bortskjemd som jeg gjør han fikk han flaske og sovna fint igjen (jada, veit av hele mitt hjerte at han er alt fort stor, meeeeeen deilig og sove litt lengre enn til 6) Jeg stod opp sendte guttene på skolen og la meg igjen.Våkna klokka 11 ! Da kvitrer minstemann. På mobilen står det, rakk flyet, var ikke siste heller... Men tror dere ikke det at jobben han skulle gjøre i natt, ble avlyst når han landa i Trondheim da. Ikke fikk mamma ta Cellegift heller pga imunforsvaret er litt lavt nå, må vente ei uke. Og nå er klokka snart 13, er spent på fortsettelsen av dagen jeg .0) Ha en flott dag jenter!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Oi oi oi ingen god start på en dag nei! Og utrolig kjipt at jobben var avlyst......typisk det da når man setter himmel og jord i bevegelse..... Håper mamman din får opp immunforsvaret sitt raskt så hun kan fortsette behandlingen!!! Krysser det jeg har! Og ellers, så gjør vi gjerne som Ingrid Espelid Hovig, me juksa lite;-D Flaske eller film eller smokk eller andre luretriks er kjekt å ha innimellom;-D
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hehe jeg juksa grundig idag, orka ikke stå opp klokka 6, pluss han herja så lenge i går kveld... Satser på at det er denne forkjølelsen halve gjengen har som sliter ned imun forsvaret, det var ikke sååå lavt, men de ville heller vente ei uke og gi full dose enn å gi halv idag. Men nå kommer min bedre halvdel hjem i kveld da:0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Lurt å vente med cellegiften til immunforsvaret hennes stabiliserer seg litt ja. Det er jo det som er noe dritt med cellegiften....at man slår litt bena under nettopp immunforsvaret også. Forkjølelsestid er det vel også nå. Bank i bordet, vi har sluppet noe hittil. Hadde jo en tøff vinter etter at rosa begynte i barnehage og håper det var vår tørn som gjorde seg ferdig! Deilig å få kjæresten hjem før natten:-)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Alt det stresset,for å returnere igjen?? Søren,jeg hadde krevd dobbelt lønn og en ekstra uke ferie!!! Håper mamman din snart får opp imunforsvaret igjen.Å at behandlingene kan fortsette som før.Men i disse tider hvor forkjølelser og annet dukker opp,så skal det godt gjøres å ikke bli smitta inni mellom.Krysser fingrer for at hun er klar neste uke =) Her har vi sluppet unna med en rundr omgangsyke til nå.Å jeg har ikke tenkt å skaffe meg høstforkjølelser eller anna gøy. For her skal det bakes snart...om jeg får det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå