Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Noen som vet for de selger kule baggy bukser? på nett eller butikk?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Til deg selv? Vero Moda har faktisk fått inn mange kule. Jeg som egentlig ikke bruker slikt gikk jo helt bananas i butikken - og det er MANGE som har kommentert hvor flotte buksene er.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 til meg ja! Hmm. det har jeg ikke tenkt på. Har alltid syns at vero moda har blitt så dårlig jeg. men jeg trenger litt stor str da. hva er den største str de har der da?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 BikBok har, men ser du trenger stor str. så da vet jeg ikke, jeg bruker selv xs/s...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 ja, ailtså, trenger ikke den største str. bruker som regel m/s, men trenger en stor str pågrunn av en fest jeg er bedd på. Tema: Gangster. skjønner?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Only og vero moda har fått mange kule ja =) Skikkelig gode også
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 De er store på Vero Moda. De er store i størrelsen - og jeg som aldri finner bukser der inne pga. størrelsen svømte i dem. Bruker selv st.L.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 da må jeg til vero moda hører jeg helt garantert utsolgt når jeg kommer dit koster de mye?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Swag har mange kule baggy Nikita bukser!!! Å de er kjempe gode å gå med også!!! Lave på livet så du har plass til mage over =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå