Gå til innhold

Det går et virus her inne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fungerer slik at hvis du er pålogget i mer enn 30 minutter så kommer det og sletter alt på dataen og så siver det ut gjennom skjermen og gir deg kviser og podagra.

Det eneste som kan forhindre det er å logge av og slå av pc'n i minst 4 timer og vaske hele huset. Klærne må også vaskes og ripsbæra plukkes. Da kan man sette seg ned i nye 30 minutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Nekte å tro og google podagra for å bli litt mer opplyst*

Skrevet

Kossen veit du at eg har rips i hagen???:o

Skrevet

enhver oppegående husmor med respekt for seg selv har da rips i hagen.

Skrevet

UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Foten min!

*hjelp*

*hj el p*

*hj.........*

(dunk)

Skrevet

Hey!! Hva kaller du da meg som fjernet ripsbusken tidligere i vår???

:o)

Skrevet

jeg har 5 epletrær, 3 plommetrær, 1 morlltre, 1 kisjebætre, 1 pæretre, mangebringbærbusker, jordbær, poteter, blåbær, markjorbær, men altså ikke rips, nå skal det kjøpes i år da. men alike vel. JEG ER FOR FAEN MEG EN ORDENTLGI HUSMOR UANSETT!

Skrevet

vaskemaskina og tørketrommelen er full..

samme er oppvaskmaskina..og alle grytene er vaska..

har handla mat..

ripsbærbusk har jeg ikke..dessuten liker jeg ikke rips..sure greier!!

det ser sånn noenlunde ut her..

tar en råsjangs og er pålogga en time til.. ;)

Skrevet

Jeg også. Jeg er mor, jeg sitter i et hus. Husmor!

*har alt for lite å bruke tastefingre på i dag*

Skrevet

Huset er allerede i orden her. Shit, hva gjør jeg da? Sitte i fire timer uten nett?

Hehe.... Bra den der Piri!

Skrevet

i tillfellet er jeg leilighetmor :S eller leidleilighetmor :S

Skrevet

Godt å se deg, forresten, trodde kanskje du var blitt utestengt etter gårsdagens strabaser (som jeg bare har fått med meg ryktene etter i dag).

Skrevet

Beste saften får du fra rips. rips/kirsebær eller rips/solbær. NYDELIG! Skaff dere rips på flekken!

Skrevet

Forresten; om noen skulle like/trenge plommer (sånne rødoransje) så er treet mitt åpent for selvplukk :o) De er gode å spise som de er, men hva man kan lage av dem har jeg aldri satt meg inn i pga manglende interesse... ;o)

Skrevet

Nå har jeg hatt mitt plommetre i 4 år og det er ikke såpass som antydninger til blomst en gang på det. Det er en sånn som ikke trenger selskap....opal tror jeg den het.

Hvordan får jeg plommer?

Skrevet

Du kommer hit og henter mitt tre og planter det i egen hage - da får du bøttevis ;o)

Men sånn ellers vet jeg ikke. Jeg er noenlunde ufrivillig eier av plommetre med gode plommer, men det fulgte rett og slett bare med huset. Beskjærer det bare en gang eller to i året (altså fjerner villskuddene) og mer enn et gjøres ei her...

Skrevet

Jeg må holde pleiepasienten min med selskap her i sofaen og mener dermed jeg er unntatt fra å bli truffet av viruset.

Rips har jeg ikke, men har to epletrær, tre plommetrær, blåbær, solbær og noen røde som ligner på rips, men det er ikke rips.

Ønsker meg rips, bringebær og stikkelsbær.

=)

Skrevet

hehe.. jeg utestengt?

jeg gjør da aldri noe galt.. hehe..

Skrevet

Funker det med bringebær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...