Maddicken Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg har ikke hatt det sånn under graviditeten men helt pløtselig svetter jeg hele natten og kan få hetetokter på dagen når jeg sitter i ro! Noen andre?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg også! Skikkelig plagsomt, iallefall på natten.... Har det nesten hver natt, og sover ikke mer enn max 2 timer i strekk.. Gleder meg til det blir frost om natten jeg!=D og det har jeg ALDRI gjort før! Har alltid vært en frøssenpinn, gått med ullsokker på sommern osv. sover alltid med sokker på om natten og sånn, mens nå må jeg ligge med føttene ut av dyna, og helst uten dyne for ikke å svette i hjel...Hihi..Kommer sikkert til å få sjokk når jeg begynner å fryse igjen etter fødsel...
sonnenschein Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Kjenner meg igjen....svetter veldig om natten og river opp vinduet på vidt gap til min manns fortvilelse!
ajate *høygravid* Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ja jeg også! Er normalt en frysepinn og synes det er ekkelt at jeg er helt våt av svette når jeg våkner. Kan det være hormonene tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå