Gå til innhold

Flere som har UL-termin en del tidligere enn menstermin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble flyttet fra 17.09 til 07.09 på ordinær UL.... Og nå nærmer det seg veldig :-) Mener ULterminen er en del for tidlig, men håper. Bare lurer på om det er vanlig å bli flyttet en del fremover slik jeg har blitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble flyttet fram 5 dager på ordinær ul.. :)

Skrevet

jeg ble også flyttet fra 08 sept. til 4.sept.

Skrevet

Jeg ble flytta 5 dager frem, men her går jeg altså fortsatt, 5 dager etter ultralydterminen :-) Så det kan se ut som om det er min termin som er den mest korrekte.

Skrevet

jeg ble flyttet fra 19 til 13 oktober.. snå seks dager frem. håper det stemmer:)

Skrevet

Jeg ble flyttet fra 14 til 7 oktober på ordinær ul. Vi får se..:)

Skrevet

Hei. Jeg har menstermin 16 sep. Og har regelmessig mens og eggløsning. 28 dager og eggløsning 12. Kjenner når eggløsningen begynner. Men selv om jeg med sikkerhet hvet når barnet er unnfanget ble jeg flyttet på ul. Og fikk da ultermin 7 sep. og det er 11 dager frem det. Har blitt sått frem ved de to andre graviditetenen mine . 5 og 6 dager. Og de kom 4- 5 dager før ul. Så her håper vi på fødsel innen ul - termin. Men kanskje denne er en luring og vil ligge til menstermin :-(

Uansett lykke til alle sammen.

Skrevet

Jeg har også UL-termin 10 dager før SM-termin, selv om jeg er ganske sikker på unnfangelsesdagen. Har en teori om at hodemålet (som har mest å si for beregning av termin på UL) var litt stort...

Uansett er det jo greit å slippe å gå så lenge over tiden, vil jo bli satt i gang ca 4 dager etter SM-termin hvis det ikke skjer noe før det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...