Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Blir jo ca 6dager siden EL på fredag, usikker om jeg tør å ta meg litt å drikke, eller om jeg skal gi f....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg ville drukket.. Man vet aldri hvor lang tid det tar å bli gravid, og man kan ikke sette livet sitt på vent hele tiden:)
ME :) Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hehe, dumt at jeg kommer med et annet råd, men jeg ville ikke drukket. Ihvertfall ikke hvis du tror du kan være gravid. Babyen får samme promille som deg, og det er jo den første tiden at de viktigste organene dannes (hjertet, hjernen). Vi er alle forskjellige, og ingen som dømmer deg på noe vis uansett hva du gjør, men jeg hadde tatt bilen og sagt jeg måtte tidlig opp dagen etter eller no...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde nok tatt meg et glass eller to. Kanskje tre til og med! Man trenger jo ikke å drikke seg pære full! :-D OG jeg tror det er psykisk sunnest å leve som normalt i prøveperioden. Men det er nå min mening.... Haha, mang en baby som er blitt til etter et "fyllekalas" og de aller fleste lever i beste velgående.
*mitt største ønske* Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 jeg ville nok tatt meg noe å drikke jeg også=) man må fortsette å leve selvom man prøver å få barn,man vet jo aldri hvor lang tid det tar!!! vi har prøvd nå i 1.5 år ,så jeg tar mege en fest i ny og ne med vennenne mine=) ***Kos deg på fest**
monca*84*j12 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 jeg ville tatt en grav. test... er du grav er jo kjangsen for at den er pos på fredag til stede... er den pos så ikke no alkohol.... er den neg så koser du deg=) lykke til
Giinaღ Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Hei, ire Ta deg en fest med GoD samvittighet, du Uansett så har jo evt. egget knapt rukket å feste seg til livmor på den tiden, så den deler ingenting med moren. Ingen fare! God fest Ps! Hadde for sikkerhetsskyld tatt en test samme dag så har du lettet litt på samvittigheten iallefall. Det gjorde jeg og tok meg en skikkelig fest, 2 dager etter testet jeg positivt. Tenkte at jeg iallefall hadde gjort mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå