Gå til innhold

Hva er det som feiler henne?? Hun sliter meg helt ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på snart 8 mnd. De siste dagene har hun vært rene marerittet! Hun gråter nesten hele tiden, og spesielt når jeg gir henne mat. Og inatt våknet hun og hylskrek i ett, i ca 20 minutt... Hun pleier alltid å roe seg ned når jeg går med henne, men ikke inatt...Jeg blir helt rådløs, og vet ikke hva jeg skulle gjøre. Og siden jeg er alene med henne, har jeg ingen andre som kan ta henne litt heller. Da hun endelig hadde roet seg, og sovnet, bare gråt jeg.. Jeg blir så utrolig sliten når hun oppfører seg slik. Hun har fått to tenner, kan det være at det kommer flere? Hun var ikke slik før hun fikk de to andre tennene, men kan jo kanskje være at det er mer vondt nå?? Jeg vet ikke..

Vær så snill å kom med tips og råd til en veldig sliten mor, på kanten til sammenbrudd... Vet ikke min arme råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.. Ikke greit å ha det slik... Vanskelig å vite hva som er galt, men min første reagerte veldig ulikt på tennene. Noen kom uten at vi merket annet enn at han siklet litt, og et par av dem førte med seg feber og gråt... Så helt klart at tenner kan være en årsak.

Men sånn ellers da? Får hun mat som er tug for henne? Sliter hun med luft? Vanskelig å vite altså.. Men syns å merke et lite mønster i de små.. Gråter mye mellom 3 og 6 uker, så rundt 3-4 måneder og så rundt 8-9 måneder.. Kan være det er omstillinger som skjer som plager, at hun vokser, magen "forandrer" seg eller noe slikt..

Hvis det fortsetter så ring fastlege eller helsestasjon og hør med dem. Kan jo være de har noen supre tips!

Skrevet

godt mulig det er flere tenner på vei ja :)

Hørtes ut som mi, da hun var 8 mnd og fikk begge fortennene oppe.

Visst det er det, må du bare smøre deg med tålmodighet og tenke at det er ett lys i tunnelen. Hun holdt det vell gående i 2 døgn tror jeg.

Skrevet

Høres ut som snuppa mi (snart 8 mnd) da hun fikk de 2 første tennene for 3 uker siden.. Skikkelig helvete, men var bare noen dager. Er også alene, så jeg skjønner hva du mener! Prøvd med Paracet? Hjalp her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...