Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 og det er nok mest sannsynlig en SA ja, men hadde ikke forventet så mye annet. Tok blodprøve for å måle hcg, og skal tilbake på torsdag for ny prøve, og så ny time på fredag for å få resultatene.. Dersom det skulle vise seg at hcg stiger så blir jeg sendt videre til Ullevål for undersøkelser der. Og om jeg ikke stopper å blø innen rimelig tid, så blir jeg også sendt til Ullevål. Men har fortsatt ikke noe vondt, så det er jo bra da :-) Fikk sykemelding ut uka, det er fordi jeg har null energi og er småsvimmel og kjennes ut som at jeg har hodet i en stor tåkedott hehe Så nå skal jeg bare slappe av noen dager, og ta livet litt med ro og lade opp til jentetur :-) stor klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Huff, da var det nok som du mistenkte da. Som du sa så er det jo bedre at det skjer nå enn om et par måneder. Skjønner at man likevel knytter seg i løpet av en uke, lager forhåpninger og drømmer etc. Godt at du ble sykemeldt, det er nok bra både for kropp og sjel og få slappet av litt. Da er du også klar for tur til helga, og det er vi alle glade for :-) Klem!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Finnes så lite trøstende å si, annet enn det som er sagt. Sender deg en stor klem, og gode ønsker om en fin uke og en fin jentetur!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hei, Ja sender en liten trøsteklem og håper det går bra for deg. Vet jo veldig godt hvordan det er å miste. Jeg gikk jo helt til uke 13 før det ble oppdaget. Fornuftig å ta noen dager borte fra jobb og komme deg. Kroppen har en tendens til å rydde opp selv og nå er det sikkert bare deilig for deg å slappe av. Bare å ringe hvis du trenger noen å snakke med.
Millapril Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Huff, det var skikkelig trist å høre. Bra du får god oppfølging og at de undersøker deg nøye. Også bra du slipper smerter. Føler skikkelig med deg og håper det går bra. Du får slappe av og lade opp til litt trøste-shopping i København.
Solstråle72 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Oisann....det var kjempetrist å lese at det gikk galt denne gangen. Men det er som du og de andre sier at det er greit at kroppen ordner opp og det på et så tidlig stadie av graviditeten. Men selvsagt er det trist likevell når du hadde fått litt tid til å begynne å glede deg! Godt du ikke har vondt i allefall. Mange varme klemmer fra meg også.
Endelig ny spire i magen Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Huff da,,,, men godt du blir fulgt opp. Også bra du var litt forbredt på det og at det skjedde tidlig. Men uansett er det ikke noe moro å oppleve dette. Men som du selv sier, er det jo kroppen som ordner opp. Bra du ikke har vondt! Du får prøve å slappe av litt, nå som du er sykmeldt, så ses vi på lørdag! Klem
smurfen :o) Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Det var trist og høre! sender deg en stor trøste klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå