Gå til innhold

Angående forlovelsesring, hva syns dere om dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er av hvitt gull, buet, og ingen mønster. Den er helt enkel, 4 mm bred, og har en utrolig romantisk inskripsjon.

Når vi gifter oss neste år skal vi sette inn en helt enkel firkanta sten.

Hva syns dere? Høres ringen kjip ut..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den høres veldig fin ut synes jeg. Passer fint som giftering - selv om jeg helst ville hatt gifteringen i gult gull da.. Men jeg synes den ringen der hørtes fin ut. :)

Skrevet

Nei, synes ikke den hørtes kjip ut..

Skrevet

Det syns jeg også :) Det er mange som ikke vil ha masse dilldall på ringene sine. Og så lenge dere syns den er fin, så er vel ikke det noe å tenke på? :)

Skrevet

Kjempe fin!!

Det skal ikke være for glorete når det er en ring du skal bruke hver dag. Det du tenker på er helt perfekt for deg og det er det som er det viktigste. Jeg skal ha litt av det samme, en HELT plain kjedelig hvitt gull ring, 4mm, med tre små diamanter i. Ikke noe overdrevet.

Det er tre diamanter fordi jeg har et barn fra før, et barn i magen og en fantastisk mann som elsker over alt. Når jeg får et barn til, så faller mannen min av ringen, og må sørge for å skaffe meg en ny diamant som symboliserer han :D hehe.. Dette er han veldig klar over.

Skrevet

høres nesten lik ut som min giftering; hvitt gull med en firkantet diamant, valgte matt overflate på gullet, da kommer stenen ennå bedre fram:)

enkel og diskret; skal jo forhåpentligvis bruke den resten av livet;)

Skrevet

Jeg har en slik i gult gull uten sten. Syns det er finest med en helt enkel giftering(hadde ikke forlovelsesring da vi giftet oss 3 mnd etter jeg fridde til han).

Skrevet

Synes den høyres fin ut eg. Personlig så liker eg ikkje mykje jåleri på gifteringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...