Barbarella og froskebarna Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Håper noen kan hjelpe meg, jeg er ganske fersk på det med å finne eggløsning... Tappen er fortsatt åpen, er på dag 12 i syklusen i dag. Har kjent hver dag den siste uken og den har vært åpen under og etter mensen (som for øvrig varte i 10 dager...) Hva betyr dette? Er det ikke meningen at den skal lukke seg mellom mens og eggløsnging? Ellers lurer jeg på hvordan eggløsningssmerter kjennes ut. Har hatt stikninger i dag, først litt "mensenvondt", og så stikninger på den ene siden. Kan dette være eggløsning? Har ikke merket noe til noe slim, men har aldri vært bevisst på dette før, så det er ikke sikkert jeg pleier å ha så mye slim... Håper på svar!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei;) Når du har mensen i 10 dager, rekker ikke tappen å lukke seg før eggløsnig. Så da forblir den åpen til eggløsnigen er over. Tappen min lukket seg dagen etter eggløsning og kom nedover i kjeden 2 dager etter det igjen;) Jeg har bare mensen i 5 dager, så tappen min lukker seg i mellom.
Barbarella og froskebarna Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Takk for svar Tappen har trukket seg laaangt bakover nå og er fortsatt åpen, så regner med at det er eggløsning på gang. Neon som kan beskrive hvordan eggløsningssmerter kjennes ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå