Turtelduen Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er det ikke det som er det svindler greiene? Hvor en blir trukket masse penger for å ringe opp igjen? Åssen får dem nr vårt?
Sivalur Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 +46 er retningsnummer til Sverige, det svindlernummeret som stod i avisen var vel +8 eller noe. Nummeret kan dem få f.eks. ved å kikke i telefonkatalogen... uansett ringer jeg stort sett aldri opp igjen på tapt anrop av ukjent nummer, og hvertfall ikke hvis det er fra utlandet. Er det noe viktig, legger folk igjen beskjed eller ringer på ny senere..
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Ehm, litt lite gjennomtenkt å legge ut telefonnr. her inne kanskje?
tonemor82 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Nr er fra sverige ja. Jeg er blitt oppringt der i fra, husker ikke helt om det er det nr, men det var salg fra barneforsikring. Sjekket nr for deg og mange er blitt oppringt fra det men ingen som har registrert hvem det er i fra. Men neste gang du er usikker, så sjekk tlf nr på www.telefonterror.no. Der registreres alt av salg og div.
Turtelduen Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Takk! Den "javel" var ti lhun over deg...
Mari 74 Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg ble oppringt fra det nummeret for noen dager siden, og det var en dame som skulle selge meg abonnement på interiørbladet "Bo Bedre".
susemor-3 små Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Jeg ble oppringt av det nummeret nå på fredag. Damen la på med en gang jeg svarte hallo. Uff, høres ekkelt ut. Glad jeg ikke ringte opp igjen da!!
Sivalur Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Trenger ikke være noe ekkelt med det. De ringer opp til flere samtidig, og førstemann som svarer får samtale, de andre legger de da på til. Sånn er det jo med all salg og spørreundersøkelser såvidt jeg vet. Uansett - ikke ring opp igjen på ukjente nummer! Det er nesten alltid noen som skal selge noe, og hvis det er noe annet som kanskje er viktig, så ringer de såklart tilbake.
lita_87 Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Oi, så sykt! Her sitter jeg å prøver å finne ut hvem som har akkurat det nummeret! Det ringte noen derfra for knappe 10 min siden, tok ikke tlf siden det var utenlandsnr. Men det ble lagt igjen en beskjed på mobilsvareren, ringte den og da var det noen som blåste hardt inn i røret flere ganger å slengte på. Skjønner ikke hvem som gidder å sitte å ringe terror til folk i andre land..
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Ja, ca 10 ganger siste uken. Helt håpløst. Jeg nekter å svare. Et par kollegaer har blitt oppringt også. Du kan sjekke ut www.telefonterror.no for ulike numre som ringer og skal selge/plage osv :-)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 ufarlig nummer (men irriterende :-)) Blitt oppringt 2 ganger. Er Ellos og Laredoute som skal prakke på en forsikring.
smilla76 Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 jævlig irriterende ja, nr har ringt i tre dager og tre ganger bare i dag. svarte i går men ingen sa noe. grrrrrr.
Prinsemammaen Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 De ringte meg fra det nr. for noen dager siden, men jeg rakk ikke ta telefonen. Regner med det ikke var noe veldig viktig siden jeg ikke har hørt mer fra dem. Sikkert selgere! :-)
dåsa06 Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 ringte tidligere i uken og skulle selge ACE barneforsikring tror jeg det var.... helt ok, jeg takka nei, og dama la på.....
Vintersol Skrevet 26. september 2008 #16 Skrevet 26. september 2008 Er også blitt oppringt fra dette nr. Var ingen som svarte da jeg tok telefonen, men jeg kan ha vært for sen til å svare. (Det skjer hele tiden....)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. september 2008 #17 Skrevet 26. september 2008 Jada, både jeg og gubben blir ringt HELE tida:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå