Gå til innhold

Hvor mye sover babyen deres?


mor07

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så forskjellig fra dag til dag, men prøver å få inn rutine med å sove mest mulig på dagen og mindre på kvelden, noe som ikke er så lett. Først i dag har han tatt en lang lur på formiddagen. Han våknet 0730, fikk mat og stell og en ekstra liten melketår rundt 0900.

Jeg la han ute i vognen, og nå har han sovet i nesten 3 timer og sover fortsatt :) Deilig med noen timer for seg selv synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her soves det ganske mye i løpet av et døgn, men har de siste dagene begynt å sove litt mindre på ettermiddagen/kvelden..... Har ikke begynt å prøve på å få noe rutine på det enda, han er jo ikke såå gammel akkurat (14dager imorra). Tar det som det kommer etterhvert jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er mest våken på kvelden, men han har blitt flink på natta nå da. Sover i egen segn de siste 2 dagene. Noe jeg trudde aldri ville skje.

Men nå har han endelig godtatt senga si :)

 

Men idag har han hatt skikkelig sovedag. Jeg vekte han klokka 9. og han har omtrent bare spist og sovet. han Sovner ikke før tol-halv et på kvelden, men da har han bare spist og sovet om natta.

 

Var en annen dag også han hadde skikkelig sovedag. Andre dager er han mye våken.

han er 2 uker idag. Så jeg håper jo det er normalt at han har noen sovedager da. At han sover i natt også. Umulig å holde våken. HAr prøvd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...