Gå til innhold

Hvitt eller gult gull? Ønsker mange svar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken..

Jeg syns personlig at gult gull er fint, men skal ha hvitt gull i gifteringen min. Har vel funnet ut at mannen min skal få gå med noe han liker, og at jeg kan klare meg en én hvit gull ring. Finest med diamanter i hvitt gull.

Skrevet

Jeg syns hvitt gull er finest.. Eller en blanding.. :)

Skrevet

Jeg liker egentlig hvitt gull best, men akkurat gifteringen vil jeg ha i gult gull. Er liksom det som 'er' giftering synes jeg da.. ;) Hvitt gull kan jo også lett forveksles med sølv..

Skrevet

I diamant ringer syns jeg hvit gull er finest og diamantene syns bedre og... Eller de glitrer mer... ;)

Men i giftering syns jeg gult gull er fines, fordi det er det som alltid har vært tror jeg...

Skrevet

Samme som Småsporvinj gjeng på tryne..

Søvl eller hvitt gull er finest.

Byttet til og med dørhåndtaket på ytterdøra da vi flyttet hit,for den var gull farget..fysj..

Nesten så jeg ikke kan fordra gull..

Skrevet

Jeg kler definitivt gult gull bedre enn hvitt gull. En type frieriring med diamant eller lignende syntes jeg er penest i hvitt gull da..

Skrevet

Hvitt gull er finest. Evt sølv, tinn eller stål. Ikke gult gull, og iallfall ikke rødt gull.

Skrevet

Gult gull:-)

Skrevet

Jeg liker personlig hvitt gul best, men som dama i butikken sa så blir ofte hvitt gul fort slitt og ser sliten og mer ut som sølv. Så vi endte opp med gult gull med 5 diamanter og er storfornøyd!!!

Elsker ringen min:)

Skrevet

Spiller det noen rolle at det ser ut som sølv?? Har jeg gått glipp av noe??

Skrevet

Synes det samme som Småsporvinj gjeng på tryne :-)

Skrevet

Eg liker best kvit gull, men det finnes jo dei som ikkje kler det i det heile tatt og da synes eg gult gull kan vera finast. På meg sjølv kvit gull definitivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...