sannamin* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hjeeelp skal snart begynne å jobbe igjen, hvordan skal dette gå tenker jeg:) Skal starte i 66% stilling natt og er veldig spent på lønnsforsjellen i forhold til 100% dag/kveld.Har full ansienitet og lurer på om det er noen andre som kan fortelle meg hva de tjener på natt i mindre stillingsprosent... har hørt 66% tilsvarer 88% dag.. Hvor mye tjener dere????
smurfen :o) Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hei! ikke bare bare og begynne og jobbe igjen. Jeg jobber 94% natt og det har fungert fint i forhold til gutten min. Spesielt når han nå endelig har fått barnehage plass. Skulle jeg ha jobbet 66% så hadde jeg ligget på rundt 296000 i året og det med 8 års ansienitet. Hørtes veldig deilig ut og jobbe så lite. Da får man mye tid til knøttet og overgangen til jobb blir ikke så stor. Får håpe du trives med og jobbe på natten da.
sannamin* Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Takk for svar! Nå håper jeg vi får barnehageplass også.....tvi tvi!!! Ja jeg har en periode med 9 dager fri men har da mulighet for å jobbe ekstra... 94% på natt hørtes mye ut, men sikkert godt betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå