Gå til innhold

Var dette litt for utspekulert, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lenge pratet om å bytte "kone-bil". Så i går var jeg å henta en 2008 mod volvo v70 stasjonsvogn. Den hadde alt man kan drømme om! Skinnseter - hvilket er et must med småbarn og tenåringer, air-bag i dørene, god plass til en svær mann på over 1,90, navigasjon, cruise-control...........you name it. I tillegg sitter du jo i en bunkers og det er vel den beste grunnen til å bytte ut sure passaten. 500 000 spenn er mye, men vi har råd. Men så setter den der gjerriknarken av en mann seg ned og sier at det ikke er noe poeng i å legge så mye penger i en "kone-bil". Han selv kjører chevrolet til nesten dobbelte av prisen!!!

Så i dag snakka jeg med selgeren som er en kamerat av oss. Vi rotta oss sammen og ble enige om at han skulle sette opp et tilbud og sende det på sms til mannen min. Han er nemlig på "smøretur" og der er greia å vise hvor godt man sitter i det, sant? Hvis han da begynner å prute, så skal selgeren vente til i kveld og til conjakken er begynt å funke og da ringe smelle inn et nytt tilbud som han IKKE kan si nei til. Jeg skal først ringe og sjekke at alle rævsleikerne er samla slik at han blir nødt å si ja for å imponere med sine prute-egenskaper og tykke lommebok.

hihihihihiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Jeg gleder meg og håper han sier nei til første tilbudet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida!!!!! KLIN til *ondskapsfull latter*

Hvorfor skal ikke vi jenter ha like bra biler som gutta..... *fnys*

:-) :-)

Skrevet

Hihi! Denne var bra!!! Syns absolutt du skal kjøre på ja.

Har forresten selv en volvo xc70 og er KNALLFORNØYD!!!!! Den er et par år eldre, men super bil! Integrerte barneseter, skinninteriør + alt det andre du ramset opp!

Og det er min konebil!

Gubben kjører rundt i en gammel hiace.... DEn har bare 3 seter foran + airbag, så kan ikke ha ungene med der!

Skrevet

Oooo, bra plan ;-)

Jeg hadde blitt så sinna av den kommentaren hans at jeg hadde eksplodert, og gitt ham en eviglang tirade om hvor lavmål det er med menn som synes at kona og ungene godt kan ta til takke med en mindre sikker bil enn dem selv. Smørt skikkelig på så han fikk tidenes dårlige samvittighet også utnyttet det til å mast meg til bilen.

Du, din gluping, er tydeligvis mer utspekulert ;-)

Skrevet

Synes ikke du er FOR utspekulert.....

Smart vil jeg si;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...