Gå til innhold

herregud, nå orker jeg ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså så VONDT!

Har gått med nedpress, så og si konstante kynnere(magen er stram og hard omtrent hele tiden), murring nederst i ryggen i over en uke...

Må på do kjempeofte nå om dagen... klarer ikke gå i trapper uten å få vondt i bekkenet/ryggen..får også kynnere uansett hva jeg gjør...

Lei av å ha så vondt... =( jeg fungerer jo ikke i det hele tatt..går bare i min egen lille "smerteverden"... =/ Håper han kommer ut snart... blir så ufattelig sliten av å gå å ha vondt hele tiden...

flere som har det sånn? evnt noen råd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden og forklar situasjonen din.

Kanskje de kan sette deg igang med hormontabletter/stikkpiller? Du må jo vre moden hvis du har hatt det slik så lenge. Da kan det vel ikke være noe problem å sette deg i gang vel?

Ikke vet jeg.. Har ingen erfaring med slikt dessverre.

Skrevet

Huff, ja det hørtes slitsomt ut! :-( Jeg har heldigvis ikke så mye vondt på dagtid, men nettene er et helvete.. Våkner og har vondt i magen hele tida:-( Men jeg er bare i uke 37, du er kanskje snart i fødsel? :-) Håper det for din skyld! :-)

Skrevet

Er nok sikkert lenge til fødsel hos meg.. er bare i uke 32... =/ syns derfor det er så rart at jeg så vondt NÅ.. noe må jo skje,eller??

våknet maaange ganger i natt fordi jeg hadde kynnere og at babyen sparket løs på ribbena mine.. han sparker kun mot høyre side nå.. Hodet festet seg kanskje?

Skrevet

Hei!

Hvis du ikke har gjort det synes jeg du skal ta en urinprøve og dra til legen. Det kan være at du har en urinveisinfeksjon!

Jeg hadde noen ganske heftige kynnere når jeg hadde det. Er uansett verdt å sjekke det!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...