Gå til innhold

Er jeg egoistisk???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kanskje bare vil ha ett barn???

 

Mannen min har 2 barn fra før, og nå fikk vi ett barn sammen her i sommer.

Og jeg vet rett og slett ikke om jeg vil ha flere barn, var veldig plaget av kvalme og BL i svangerskapet, og er redd det kommer igjen neste gang, og at det kommer til og gå utover lille jenta mi..

Dessuten så må vi ha ny bil og bygge på huset for og få ett nytt barn...

 

Hva syntes dere???

Har sagt at skal jeg ha en til så skal jeg være gravid innen ett år, så har litt tid på og bestemme meg da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo fortsatt ganske nærme sist graviditet.. Hvorfor ikke bare nyte det barnet du har nå, og slapp av.. :) Du ahr jo nok av tid på og få en til.. Er jo ikke noe du trenger og tenke på enda vel.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...