*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 ble spådd (ikke her) av en som skulle se om d ble barn snart på oss... han så ingen barn neste 8 år!!!!!!!!;(;(;(;(;( men flere av dere her har sagt det vil skje snart.. kan noen spå meg igjen?? jeg 220885 han 010985 var på GU idag å alt så greit ut - ble tatt prøver å å håper de også ser bra ut... venter TR i dag eller i morra... tok test igår-negativ... :( hmmm... skjer det noe snart eller må jeg ha en utredning/få hjelpemidler? prøvd snart 1 år... mvh h.t. og j.b.
*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 dytter å håper noen er her jeg........
*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 dytt å dytt.. er d noen som spår her nå??
*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 dytt:) spåkona-vil du se på meg?noen???=)
*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2008 dytt... noen som har tid???:S
*Ønskergjerne* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2008 dytt..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå