Vimsaaa Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Noen som har begynt å kjøpe julegaver enda?
trompetisten Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jupp. Bestilte 5 julegaver fra sportmann i går Eller barn og leker eller hva de nå heter...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jepp! Er omtrent halvferdig. I år følger vi trenden blant alle andre familiemedlemmer, så vi har vært på Løiten lys og shoppet inn en drøss med julegaver. Håper bare folk skjønner hintet. ER møkk lei av å få stearinlys i julegave! Vi bruker aldri stearinlys, har en mann som er ganske så hysterisk når det gjelder brannfare, og har opplevd et par "nestenbranner" pga starinlys. Men nå har vi stående sterinlys overalt, så vi kan snart starte utsalg av det vi har fått i julegave!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Nei, starter tidligst i oktober....trolig ikke før november, og mest sannsynlig ikke før desember hvis jeg skal være helt ærlig. Pleier å fly rundt lille julaften for å kjøpe den siste gaven ;-) Rekorden er vel julaften formiddag :-)))) Men julevasken og julebaksten, pynting osv det gjør jeg unna tidlig i desember og opptil flere ganger den mnd.....skikkelig julehus :-D
Vimsaaa Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Dere som har handlet alt, hva har dere kjøpt da, f eks til barn?
Gjest Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 For 2 år siden ga jeg håndkle med navn det var veldig populært. I år er det mye a,b,c og 1,2,3 og noen spesialtusjer slik at du bare tørker av om så med hånden og bøkene brukes omigjen og omigjen. Også er det en treklokke figur...dette er fra Sjarmtroll....homeparty...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Jeg har kjøpt adidas klær til tanteungene, og andre klær til nære venninners barn.
sissi71 Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 jepp....11stk har eg kjøpt....har kun te mannen min+ungene vårs igjen;0)...eg har handlet på monogramservice.no og eurofoto.no....herlig å være nesten ferdig;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå