Gå til innhold

Julegaver - noen som har startet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp.

 

Bestilte 5 julegaver fra sportmann i går ;)

Eller barn og leker eller hva de nå heter...

Skrevet

Jepp!

Er omtrent halvferdig.

I år følger vi trenden blant alle andre familiemedlemmer, så vi har vært på Løiten lys og shoppet inn en drøss med julegaver.

Håper bare folk skjønner hintet. ER møkk lei av å få stearinlys i julegave!

Vi bruker aldri stearinlys, har en mann som er ganske så hysterisk når det gjelder brannfare, og har opplevd et par "nestenbranner" pga starinlys.

Men nå har vi stående sterinlys overalt, så vi kan snart starte utsalg av det vi har fått i julegave!

Skrevet

Jeg har bare et par igjen :)

Skrevet

Nei, starter tidligst i oktober....trolig ikke før november, og mest sannsynlig ikke før desember hvis jeg skal være helt ærlig. Pleier å fly rundt lille julaften for å kjøpe den siste gaven ;-)

Rekorden er vel julaften formiddag :-))))

Men julevasken og julebaksten, pynting osv det gjør jeg unna tidlig i desember og opptil flere ganger den mnd.....skikkelig julehus :-D

 

 

Skrevet

Dere som har handlet alt, hva har dere kjøpt da, f eks til barn?

Skrevet

For 2 år siden ga jeg håndkle med navn det var veldig populært. I år er det mye a,b,c og 1,2,3 og noen spesialtusjer slik at du bare tørker av om så med hånden og bøkene brukes omigjen og omigjen. Også er det en treklokke figur...dette er fra Sjarmtroll....homeparty...

Skrevet

Jeg har kjøpt adidas klær til tanteungene, og andre klær til nære venninners barn.

Skrevet

jepp....11stk har eg kjøpt....har kun te mannen min+ungene vårs igjen;0)...eg har handlet på monogramservice.no og eurofoto.no....herlig å være nesten ferdig;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...