Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Føler meg makteløs ovenfor min 8 åring..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hvorfor trvies han ikke? Er det elevene? selve læringen? læreren? Min hadde en periode der han ikke trivdes, for han syntes det var sååå kjedelig. Han kunne lese før han begynte på skolen, og lærer fort, så mange ganger blir det kjedelig for han. Men etter at vi tok opp problemene og fikk en løsning, (han får mange ganger andre oppgaver osv) så er det mye bedre..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Uff da vet du årsakene til at barnet ditt ikke trives,vet du om barnet ditt blir mobbet eller sliter med andre ting? Har et barn som nettopp har begynt på skolen som trives bra sålangt men jeg misstrivdes selv på skolen som barn så jeg vet hvordan det er.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 HI her.. Hun er veldig sensetiv/sårbar,så skal ikke mye til før verden går under.Grunnen er vel litt lærer og at hun er lie skolemoden og er lite tilpassningsdyktig..Har satt inn de tiltak vi kan.Hun går til helsesøster til samtale. Hun mener at hun er en normal unge med masse følser. Er bare så sårt at hun kommer hjem hver dag nå gråtkvalt og sint,og hater skolen.Kommer ingen vei med læreren.. Er gravid og kanskje litt hysterisk men får så vondt av henne. Råd,erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Kanskje helsesøster kunne tatt seg en prat med læreren? eller dere sammen? (nå vet jeg ikke om det er gjort da.. ) Ellers har jeg ikke noen gode råd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå