Gå til innhold

Hei :) Noen som skal ha IKM i uke 40 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her skal begynne å prøve denne mnd endelig september dette har jeg gledet meg til.

Jeg og samboer har snakket om et barn til nå fram og tilbake i 1 år og nå har vi endelig bestemt oss har 3 barn fra før så dette blir nr 4 vel og godt planlagt.

Har mensen nå så jeg ser fram til å bli kvitt den snart.

Lykke til dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Her går jeg å venter på at mensen skal bli borte også. Så skal vi begynne med 1 pp:) Har en liten gutt(snart 3) i fra før og syns nå det er på tide at han får en liten bror eller søster.

Lykke til allesammen:)

Skrevet

Hei

Ja jeg har 3år mellom barna mine og syns det er veldig kjekt,da har ikke overgangen blitt så slitsom som det blir med tette så det er absolutt å anbefale og mine har stor glede av hverandre selv om 3 år skiller dem.

Nå er jeg endelig snart ferdig med mens jeg har hatt så pms plager denne gangen blødd mye og vært så trøtt,så håper jeg er heldig at jeg blir gravid denne mnd slik at jeg slipper den en gang til he he

men er innstilt på at det kan ta tid

Skrevet

Hei!

jeg skal også ha ikm i uke 40. Fikk mensen i dag, 2 dager forsinket...jaja Prøver å lage nr 2, men nr 4 høres flott ut!! Jeg har lyst på 4 barn, men mannen vil bare ha 2.. Men vi er enige om å utsette diskusjonen til vi har to, så får vi se :)

Det blir en spennende mnd!!

Skrevet

Se her ja:))

En tråd som har vært kanskje vi bare skal følge denne da akon-09baby:))

Jeg prøver på nr 4 også:-))

Skrevet

Så kjekt å se flere her som ønsker flere barn,jeg har bestemt å skjule denne graviditeten denne gang lengst mulig,fikk så mye reaksjoner da vi gledlig fortalte at vi ventet nr 3 så jeg tror vi holder det for oss selv nå.

Har alltid ønsket meg 4 barn men samboer var ikke så helt hissig denne gangen men etter et år så fikk han bestemt sg og nå gleder han seg til å smelle meg på tjukka som han sier he he

Skrevet

Jeg skal ha IKM ca 29 sept. Spennende!!

Blir nummer 2 vi prøver på, og har nettopp hatt en SA så det blir spennende å se hva som skjer :-)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Blir med på denne:) Tror jeg har IKM en eller annen gang i uke 40 jeg også. Har vært på akupunktur for å prøve å stabilisere syklusen denne pp (for sist sv.skap ble jeg gravid i min 8pp hvorpå jeg var hos akup. 2 ganger rett før CB slo ut positiv! :)

håpe håpe:)

Skrevet

Hei jenter.

Måtte dytte denne opp jeg:-)

Nå er mensen forbi og nå er jeg i gang med monitoren.Blir artig å se hvordan den fungerer.

Lykke til allesammen

Skrevet

Hallo igjen.

Hvordan fungerer denne monitoren? er det bedre enn å bruke el.test?

Skrevet

Jeg hadde ikm i forigårs, men negativ test i går.

Tanta viser ikke tegn til å komme heller, så håper det ikke er kluss med syklusen. Er på 2pp, så det er jo ikke sikkert det er helt stabilt enda.

Jeg krysser fingrene og håper. :)

Skrevet

Hei. Jeg fikk mensen 4 dager før. Vet jeg ble befruktet denne pp... fikk festeblødning og væske i puppene. I tillegg slo det ut på tempen som jeg registrerer hver dag, men plutselig kom mensen. Regner med at det ikke var levedyktig og er glad kroppen ordner opp selv. Hatt smerter i magen, men det går over i dag kjenner jeg.

Vi prøver på nr 2.

Jeg er kjempeklar for en ny pp. Venter bare på at mensen skal forvinne;)

Skrevet

Hei.

Den viser ikke bare el,men også de dagene med høy fertilitet.Den skal øke sjansene for å bli gravid betraktelig så denne pp er jeg spent.

har tatt første test i dag(dag6)så skal jeg fortsette hver gang monitoren ber om test.ca 10 dager eller mer i løpet av 1 syklus.

Så får vi se da om den er effektiv:)))))

Skrevet

jepp æ har ikm i uke 40. er no i 15pp. så får se ka denne månden briner.

har en sønn fra før som blir 12år.

Skrevet

IKM ca. 2 okt. Prøver for første gang. Er i 4 pp nå..:-)

Skrevet

Har IKM ca uke 40, ikke helt sikker. Er i 1. pp og har en gutt på 1,5 år fra før

Skrevet

Hei! Har ikm 1 okt(uke 40). Har to barn fra før på 5 og snart 7 år og ønsker en liten attpåkladd;D Er nå i 5 pp og håper at spiren sitter denne gangen. Skal denne pp ta el tester og håper det gir klaff!

Skrevet

hei.

Jeg har ikm 1.okt, så blir spennende å se om det blir noe ut av denne perioden.

Er i 2pp nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...