Gå til innhold

Stripping til fredag...er vi heldige blir det fødsel i helga:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til UL i går, alt var fint, fosteret vi veie ca 3700gr ved terminen som er til søndag(7 sept)... Har bekkenløsning, så har sovet dårlig de siste 2-3 ukene.2- 4 timer hver natt. Gynekologen så jeg var litt sliten og foreslo å hjelpe fødselen litt igang. Så til fredag er det stripping, og det virket som om han trodde at da ville vår lille sønn da ville komme iløpet av helgen, hvis ikke blir det ny stripping til mandag.

Dette er bare så utrolig spennende. Måtte bare få det ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt strippet før?

Jeg skal muligens bli strippet tirsdag...i neste uke... men synes det høres litt skrekkelig ut....

Men når man er lei nok, så overskygger kanskje det ubehaget?

Lykke til, til deg!

Skrevet

Nei, jeg har ikke gjort det før. Men har endel venner som har blitt strippet. Det høres jo voldsomt ut, men hvis det kan hjelpe til med å få fødselen igang så er jeg med på det meste.

Har fått beskjed om å ta to smertestillende før jeg kommer til timen. Tenker at jeg skal jo gjennom en fødsel, så dette er vel bare en liten forsmak på det som kommer.

Lykke til, til deg også:)

Skrevet

Oy.. går stripping så voldsomt for seg at men blir anbefalt å ta smertestillende i forkant? Tøyer de så mye at det gjør forferdelig vondt, eller er det med to fingre bare for å tøye litt?

Skrevet

jeg har blitt strippet to ganger, og synes ikke dere skal grue dere for mye! litt ubehagelig er det, men ikke vondt,, syns jeg da =) jordmora mi har brukt to fingre ja og tøyet! det går så fint så! lykke til =) håper det blir fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...