Gå til innhold

Apropos :))))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg hente min søte lille 4.5 åring i barnehagen, så skal hun klippes og vi skal spise på restaurant. Så skal vi visst "shoppe". Det er det nye ordet, og jeg tror ikke hun helt vet hva det betyr.. heldigvis!!!!!

Men hun skal få nye sko og ny bukse, så litt blir det. Er siste uken med sykemelding, så jeg må bare komme i gang. Føler ikke at kreftene er tilbake i det hele tatt, men sykdomssypmtomene er borte.

Ha en fin tirsdag, jenter. Er så glad for denne siden! Her kan vi både diskutere og være uenige, og fremdeles være gode venner. Det er så godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da.. Artig med jentedag kan jeg tenke jeg. Må kose deg masse, men ikke bruke opp alle kreftene dine.

Er også veldig glad for denne siden.. :o)

Skrevet

Endelig hjemme igjen. Vi har hatt en kjempefin jentetur.

Klippet håret og spiste på restaurant. Så har vi gått og sett i butikker.

Fikk kjøpt 3 bukser, 4 strømpebukser, en hverdagskjole, et skjørt, sokker, truser og 2 tynne gensere til henne. Noe annet stæsj fikk vi også handlet, som hårstrikker og spenner.

Så fikk vi kjøpt nye joggesko og nye pensko til henne. Jeg kjøpte også nye sko, og et par bukser og en skjorte.

Hun løper nå rundt i hagen med nabojenta over veien, og er veldig fornøyd med ny kjole og nye sko. Hun ha hoppet og danset siden hun fikk dem på seg. :)))

Skrevet

Kjekt med sånne jenteturer. Jeg og eldste hadde det for ett par uker siden, hårklipp og masse nytt i garderoben. Deilig å bruke all oppmerksomheten på bare ett barn innimellom, tror de setter stor pris på det. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...