Gå til innhold

Informasjon fra moderator Hannah og jordmor Siri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi outer ikke brukere her hos oss, vi har heller aldri gitt opplysninger om en bruker til en annen bruker, selv om vi blir bedt om det til stadighet.

Nå har vi slettet dr Yppert etter dennes ønske nå i går. Det er fordi noen av dere her inne har vært så ufine og oute ham og hans familie. Noen har lagt ham ut med navn og bilde av familien hans, dette godtar vi ikke og har heller aldri godtatt her hos oss.

Moderator Hannah kjenner ikke denne personen, og det gjør ikke jeg heller.

Slik som det var her i går kveld, så har ikke vi tid til å lese innlegg, men da blir alt slettet så fort det lukter av uthenging. Noen brukere ble også sperret for å holde dem unna.

Vi har en klar politikk her på at vi ikke outer brukere, men vi sletter når vi syns det er nødvendig, og dette vil vi fortsette med.

Ha en riktig fin dag videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ett annet forum ( dib)ble en annen bruker uthengt med namn og linker, men den ble stående i flere dager :0(

Skrevet

Det jeg mener er at folk reagerte på den ene , men at den andre ikke ble sletta...

Synst ikke noe om uthengingen av noen så det er sagt !!!

Skrevet

Men men..Dr. Yppert la jo inn et innlegg på anonymforum senest i dag, hvor innholdet var noe i duren "jaja, så ble jeg fersket, men dere er fortsatt noen kalkunfitter".

Er det greit da? Gjemme seg bak ryggen til Jordmor Siri og Hannah og rekke tunge til alle han selv har hetset med?

Skrevet

En ting er å slette innlegg hvor folk blir outet (eller navngitt som det heter på norsk...).

Men det er mer enn en side av denne saken.

Dr.Yppert har jammen ikke vært nådig i mange av sine innlegg han heller, og har fått gå alt for langt flere ganger uten at det har blitt reagert fra moderators side.

Det er jammen ikke bare de som navngir som har vært ufine ... Dr.Yppert har vært vel så ufin han også, og da har ingen reagert!

Dessuten er det ikke rent sjelden at folk blir navngitt (eller rykter om navngiving) og da reageres det ofte lovlig sent fra moderators side. Mange av innleggene får ligge i dagesvis uten at noen reagerer, selv etter at det er sendt beskjed fra andre brukere...

Er enig i at vi ikke bør navngi noen her inne, men har dessverre liten sympati med Dr.Yppert, for han er jaggu ikke noe prakteksemplar selv.

Skrevet

Jeg er også enig i at folk ikke bør navngis her inne, men jeg synes i grunn også at folk som oppfører seg som Dr. Yppert har gjort, burde vært sletta for lengst. Jeg har alltid trodd at dette forumet var for gravide, ikke for mannlige drittslengere - eller andre drittslengere, for den saks skyld.

Det er jo synd at barn er blitt dratt inn i dette, men jeg mener i grunn at Dr. Yppert selv burde tenkt på familien sin da alle de syke innleggene ble skrevet. Norge er et lite land, og det er ikke nødvendigvis så vanskelig å finne ut av identiteten til folk.

Skrevet

Jaja, mulig det er brudd på personvern, det var ufint gjort osv osv.. Men vet du jordmor Siri; Tviler på at noen har sympati for han! Han forsurer hele forumet deres, slenger med leppa, skriver køddeinnlegg og er en vanvittig low-life! Dere burde, for det første, ha fjernet han for lengst, men dere har latt han få ha frie tøyler og herje fritt, men dere reagerer når noen endelig tar tak i dette selv? Ærlig talt!

Dette blir litt; "in your face!!" Hvis det ødelegger hans og familiens rykte; kanskje han burde tenkt på det selv og litt før?? Ingen har tvunget han til å sitte her og spy eder og galle og kalle folk kalkunfitter og klage på feite mennesker! Dette kan han takke seg selv for!

Sånn skit som dette gjør at vi "normale" mister lysten på å være på bim/dib.. Ta litt selvkritikk modde og Siri, Dette måtte skje før eller siden. Dere burde skjønne at noen til slutt syns at nok er nok!!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva denne saken gjelder, bortsett fra det som står i denne tråden. Men uansett hva denne Dr. Yppert har gjort, har ikke familien hans gjort noe. Syns det er helt tragisk at noen synes det er helt ok å gå på familien hans, selv om han oppfører seg som en dritt. DET er virkelig lav-nivå!

Skrevet

jaha, bic&bac, da er det tydelig at du ikke vet hva du snakker om...

Som sagt, han kan takke seg selv, han skulle ha tenkt på familien sin FØR han skriver all den dritten.. Hvis han ikke tar hensyn til dem, hvorfor skal andre det? Vi må selv sørge for å være gode rollemodeller for barna våre!

Skrevet

Jeg tror dette forumet hadde vært et mye hyggeligere sted om man blokkerte brukere som Dr. Yppert og andre som bare lager kvalm. De kunne bla. blokkert ute den pervoen som driver å legger ut alle pervoinnleggene på anonymforumet. Den siste tiden har det jo haglet med perverse lavmålsspørsmål der inne. Veldig kjedelig for brukere som faktisk har seriøse spørsmål.

Skrevet

jojo79, nei, jeg vet ikke noe om saken. Men jeg vet at uskyldige bør holdes utenfor uansett. Å legge ut bilder av familien til en person man misliker, skader ikke bare personen man vil skade, men familien.... som er uskyldige midt oppi det. Barn er uskyldige, og jeg synes ingenting kan unnskylde at noen legger ut bilder av de fordi de misliker han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...