Gå til innhold

Jeg vil ikke ha indiansk sommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha storm, regn og er det sol skal det være 10 grader eller mindre og høy høsthimmel. Det skal lukte vissent løv, være mørkt om kvelden. Lyse sommerkvelder er det verste jeg vet. Tropenetter likeså. Og dager over 30. Er det for mye forlangt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeeyyyyy! Pas deg! Det kan gå troll i ord!=)

Skrevet

Kremt, du er herved nedstemt. Er ikke sjans at det blir som du vil ha det hvis det er noe jeg kan gjøre med det. Jeg tar mer enn gjerne Indian summer.....og vinter.

Men vil du ha drittvær er det bare å komme til Bergen.

Skrevet

E kje så lenge te ser da ut så.. Høsten e på vei! Eg Elske sommar, men høsten har og sin sjarm:)

Skrevet

Det kan du si. Det beste med å reise sørover på sommeren er mørke kvelder. Men da er det varmt. Og drar man nordover så er det for lyst og kaldt. Jeg kommer aldri til å bli fornøyd. Fnys:)

Skrevet

Jeg liker høsten best. har alltid gjort.

Skrevet

Jeg er også et tprega høstmenneske=) MEN, det er ikke til å stikke under en stol at denne sommeren har vært skjøøøøøøøøøn!!

Skrevet

Høst er fint (vi liker strikkejakker og støvletter:), men den kommer uansett, og det er det ikke sikkert sommeren gjør på noen år...

Skrevet

Jeg vil ha lang sensommer og varme dager, med kjølige morgener og kvelder....det er jo det jeg kaller å få i pose og sett... Men tviler på at det vil skje her oppe....nå plasker det ned og er huttetu temp. I går var det nydelig dag....perfekt....sukk....trolig årets siste....

Skrevet

Hæ. Driver u med trakkasering eller;)

Skrevet

me 2..Har alltid vært et høstmenneske. Elsker når det er 10g og sola skinner på våt asfalt og røde og gule blar på trærne..har nettopp kommet tilbake fra Mallorca så nå er jeg smålei 30-40g og sol..

Skrevet

Misforstå meg ikke, jeg liker sommer og sol, men jeg ELSKER høst! For det første leder høsten opp til jul, og jul er fantastisk, hovedsaklig på grunn av alle de koselige forberedelsene. For det andre er det helt herlig med høststormer, vind i håret, regn og ruskevær. Ingenting er som å sitte inne med tente stearinlys og høre på uværet utenfor. Deilig å gå tur i regn.... Jepp, jeg gleder meg visst til høsten, jeg også.... Og når den har vart en stund kommer jeg til å glede meg til vinteren....

God høst, folkens!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...