Gå til innhold

Gratis pakken fra Rimi

Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg grenseløst at jeg ikke får registert meg. Kommer bare opp at jeg allerede er registert. Noe jeg ikke er...

Andre som har det problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men registrerte meg for over en mnd siden, og har fortsatt ikke mottatt noen lapp i posten....

Var på RIMI igår og spurte hvor lang tid det ville ta, og da fikk jeg til svar at jeg skulle motta den ved termin!? Høres veldig rart ut! Har jo hørt om mange som har mottatt denne lenge før termin.

Har også hørt at det foreløpig er tomt for pakkene, så kanskje det er derfor du ikke får registrert deg?

Skrevet

Det samme skjedde med meg og jeg vet at jeg ikke har registrert meg tidligere og at ingen andre kan ha registrert meg heller frodi vi har holdt graviditeten godt skjult. Sendte dem rett og slett en e post jeg, ble så irritert. Fikk svar tilbake at da var jeg nok allerede registrert.. de tok ikke selvkritikk mao. MEN, fikk info om å gi beskjed dersom jeg ikke har mottatt pakke, så det har jeg nå gjort pr mail til dem. Har dog ikke sett noen pakke enda, men har fortsatt en stund til termin da dersom det stemmer at vi først får den da.

Skrevet

Kan dere ikke bare vente til litt nærmere termin, eller rett etter. Ell. send en mail til de! Mye av det du får får du ikke brukt med engang uansett, bare bleier og smokker

Skrevet

Det er tomt på lageret til rimi for disse pakkene

Skrevet

Jeg fikk raskt lapp i posten, men alle rimier har blitt ica. Kan jeg hente pakken på ica?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg får hentelapp i uke 40 det er da 4 uker før termin

jeg ser også at de er tomme.

Om du ikke får registrert deg og ikke får lapp 4 uker før termin så mas på dem på mail

Vet ikke om du får hentet på ica, da må du spørre bare Skulle tro du ikke fikk men ikke vet jeg

Skrevet

Jeg har bare to uker til termin, og registrerte meg for lenge siden. Håper den kommer snart!

Skrevet

Info fra Rimi sine sider:

RIMI informerer!

RIMIs Barnepakke har fått en overveldende positiv tilbakemelding, og vi må dessverre melde at vi pr. i dag er tomme for pakkene. Vi er i gang med å produsere nye pakker. Du kan fremdeles registrere deg og verdikortet blir sendt deg så fort vi har nye pakker i butikk.

Så da er det vel bare å håpe på at de kommer snart :)

Skrevet

Når jeg registrerte meg kom det opp en beskjed at jeg skulle ha mottatt pakken innen termin den 16. Februar, så de sender sikkert ut etterhvert. Det ble nok litt større pågang enn de regnet med.

Skrevet

jeg registrerte meg for ca 2 uker side, men har ikke sett noe til den berømte lappen...småirritert for det altså! hadde vært morsomt å ha alle sånne gratisting i hus før bebisn kommer også:) (små gleder når man begynner å gå lei lange dager m venting gitt...)

Skrevet

Jeg har ikke termin før 14 april, men da jeg registrerte, fikk jeg beskjed om at jeg ville motta en verdikupong rundt 12 mars!! Så de lagrer det nok i en dataetellerannet for å ha oversikt og kontroll på oss .-)

Skrevet

er det at jeg ikke kan registerere meg pga det står at jeg allerede er registert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...